Бұл мақалада болашақ мектеп жасына дейінгі ұйым педагогтардің АКТ және ЖИ құралдарын пайдалану-дағы АКТ құзыреттілігін дамыту мәселесінің қазіргі жағдайы қарастырылған. Бұл зерттеу болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілер арасында ақпараттық-коммуникациялық технологиялар құзыреттілігін арттыру үшін жасанды интеллект құралдарын біріктіруді зерттейді. Қазіргі білім беру жаңа стандарттар мен технологиялық жетістіктердің әсерінен жылдам өзгерістерге ұшырап жатыр. Мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерін АКТ және ЖИ дағдыларымен қамту қажеттілігі барған сайын өзекті бола түсуде. Зерттеу жұмысында АКТ құзыреттілігін дамыту үшін қажет педагогикалық шарттарды, әсіресе ерте жастағы балаларды оқытуда және ЖИ құралдарын мектеп дейінгі ұйым тәрбиешілердің кәсіби дамуы мен оқыту әдістерін жақсарту үшін қалай пайдалануға болатынын зерттейді. Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университетінде 102 болашақ мектепке дейінгі ұйым педагогтердің қатысуымен эксперименттік жоба қолданылды. Эксперименттік топ АКТ технологиялары мен ЖИ құралдарын оқытуға енгізді, ал бақылау тобы дәстүрлі әдістерді қолданды. Қатысушылардың цифрлық сауаттылығын, технологияны педагогикалық пайдалануды және жалпы АКТ құзыреттілігін бағалау үшін алдын ала және кейінгі бағалаулар жүргізілді. Бұл зерттеу ЖИ мұғалімдердің білімін жаңартудағы маңызды рөлін көрсетеді және болашақ мектепке дейінгі ұйым тәрбиешілерді қазіргі заманғы мектепке дейінгі білім берудің міндеттеріне жақсырақ дайындау үшін оқу жоспарын әзірлеуге және мұғалімдерді оқыту бағдарламаларына ЖИ мен АКТ-ны біріктіру бойынша практикалық ұсыныстар-ды ұсынады.
