Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ОРТАСЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІН БАҒАЛАУ: САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ

Жарияланған September 2025

3

5

Оңтүстік Қазақстан мемлекеттік педагогикалық университет
Аңдатпа

Цифрлық технологиялардың қарқынды дамып келе жатқан әлемінде білім берудегі технологиялық жетістіктерді пайдалану өте маңызды. Mit Media зертханасы әзірлеген Scratch бағдарламалық ортасы балалар интерактивті және ыңғайлы интерфейс арқылы бағдарламалау негіздерін үйрене алатын платформаны ұсынады. Мектептерде кеңінен таралғанына қарамастан, оның оқушылардың үлгерімін арттырудағы тиімділігін зерттейтін жүйелі зерттеулер сирек кездеседі. Бұл зерттеудің мақсаты Scratch бағдарламалық ортасының екі түрлі сыныптағы оқушылардың үлгеріміне әсерін сыни бағалау болып табылады, осылайша оның мектепке дейінгі білім берудегі педагогикалық құрал ретіндегі тиімділігін көрсетеді. Әдістер: зерттеуге "АДАН" және "Навои" жалпы орта білім беру ұйымдарының 170 оқушысы, оның ішінде бірінші сынып оқушылары мен үшінші сынып оқушылары қатысты. Зерттеу студенттердің үлгерімін бағалау үшін тестілеуге дейінгі және кейінгі өлшемдерді қамтитын салыстырмалы зерттеу дизайнын қолданды. Нәтижелер: зерттеу Scratch тобы мен scratch қолданбайтын топ арасындағы тестілеуден кейінгі нәтижелерде айтар-лықтай айырмашылықтарды анықтады, бұл Scratch ортасын оқу бағдарламасына біріктірудің әлеуетті артықшы-лықтарын көрсетеді. Қорытынды: нәтижелер Scratch бағдарламалық ортасының білім берудегі сындарлы рөлін растай отырып, оқушылардың үлгерімін арттырудың перспективалы әлеуеті бар екенін көрсетеді.

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Belessova D., Ibashova A., Zhidebayeva A., Torebay N., . 2025. SCRATCH БАҒДАРЛАМАЛЫҚ ОРТАСЫНЫҢ ОҚУШЫЛАРДЫҢ ҮЛГЕРІМІНЕ ӘСЕРІН БАҒАЛАУ: САЛЫСТЫРМАЛЫ ЗЕРТТЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 87, 3 (Вер 2025), 331–342. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2025.87.3.030.