Мақалада Қазақстан Республикасындағы балаларға қосымша білім беру жүйесі туралы айтылады. Зерттеу барысында қосымша білім беру балалардың шығармашылық қабілеттерін дамытуға, олардың жеке және академиялық қажеттіліктерін қанағаттандыруға, сондай-ақ олардың бос уақытын ұйымдастыруға бағытталған өмір бойы білім беру жүйесінің бөлігі ретінде қарастырылады.
Мақсаты: балаларға қосымша білім беруді теориялық негіздеу және оны мектеп жағдайында жақсарту тетіктері бойынша ұсыныстар әзірлеу.
Нәтижелер. Сауалнамаға Алматы қаласы Алмалы ауданының 15 мектебі қатысты. Іріктеме n = 54 мұғалімнен тұрды. Сауалнаманың формасы анонимді, ашық және 8 негізгі сұрақтан тұрады. Алынған деректерді талдау мектеп жағдайында қосымша білім беруді жүзеге асырудың формальды сипатын растайды.
Теориялық маңызы: балаларға қосымша білім берудің ғылыми-теориялық негіздері ашылды. Қазақстандағы қосымша білім берудің даму генезисі қарастырылған. Сингапур, Испания, Ұлыбритания, АҚШ және Швеция мысалында шетелде қосымша білім беруді дамытудың үздік тәжірибелері анықталды. Республикалық қосымша білім беру оқу-әдістемелік орталығының тиісті статистикалық мәліметтерін ұсыну.
Практикалық өзектілігі: «Қосымша білім беру сапасын бағалау» авторлық сауалнамасы жасалып, оны мектеп жағдайында жақсарту тетіктері бойынша ұсыныстар берілді.