Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА РЕФЛЕКСИЯНЫ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІС РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ

Жарияланған October 2020
КазНПУ имени Абая
Аңдатпа

Бұл мақалада интербелсенді әдістердің бірі ретінде рефлексия қарастырылады, бұл өз кезегінде студенттер мен мұғалімдерге сабақ барысында өзара әрекеттесуге мүмкіндік береді, сол арқылы олардың сөйлесім дағдыларын дамытады. Мақалада коммуникативті рефлексияның сипаттамасы, сондай-ақ оны жүзеге асыру жолдары мен тәсілдері бейнеленген. Мақалада ағылшын тіліндегі сабақтарда тәжірибелік оқыту процесінде қолданылған рефлексияның кең таралған және тиімді коммуникативті әдістері сипатталған. Осы әдістерді қолдану коммуникативтік дағдыларды дамытуда жоғары нәтижелер көрсетті, сонымен қатар оқушылардың қызығушылығы мен белсенділігіне әсер етті. Зерттеу арнайы эксперттік комиссияны қолдану арқылы екі кезеңде жүргізілді, ол оқушылардың сыныптағы нәтижелерін рефлексиясыз және рефлексияны қолданумен бағаланды. Зерттеу нәтижелері ағылшын тілі сабағында сөйлеуді жақсарту үшін рефлексия әдістерін қолдану және коммуникативтік дағдыларды дамыту бойынша теориялық негіз бола алады.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Abdullina T.T., Badanbekkyzy Z., . 2020. ОҚУШЫЛАРДЫҢ СӨЙЛЕСІМ ДАҒДЫЛАРЫН ҚАЛЫПТАСТЫРУДА РЕФЛЕКСИЯНЫ ИНТЕРБЕЛСЕНДІ ӘДІС РЕТІНДЕ ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 71, 3 (Жов 2020), 161–167. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-3.1728-5496.16.