Педагог кадрларды кәсіби даярлау жоғары білім беру ғылымы мен практикасының өзекті міндеті болып табылады. Бұл мақалада жоғары мектепте өздігінен білім алуға егжей-тегжейлі талданады. Жобалық қызметті енгізу-бұл мәселені шешудің тиімді әдістерінің бірі. Қазіргі мектепке дейінгі білім беру ұйымдарының педагогтары әмбебаптар болып табылады, көптеген функцияларды орындайды, қарқынды дамып келе жатқан инновациялық технологиялар жағдайында жұмыс істейді және сәйкесінше қазіргі даму тенденцияларынан хабардар болуы керек. Өздігінен білім алуға - білім беру саласының барлық қызметкерлері үшін қажеттілік.
Мақала авторлары Павлодар педагогикалық университетінің базасында ұйымдастырылған практикалық ғылыми-педагогикалық зерттеулердің нәтижелерін келтіреді. Ә.Марғұлан.Мақалада мектепке дейінгі білім беру мекемелерінің болашақ мұғалімдерінің Өзін-өзі тәрбиелеуге кәсіби дайындық процесінде жоба әдісін қолдану тәжірибесіне назар аударылады.