Отандық білім беруді дамытудың қазіргі кезеңінде негізгі міндет шығармашылыққа қабілетті белсенді, тәуелсіз, Құзыретті адамды қалыптастыру болып табылады. Оқушылардың өнімділігімен, проблематизациясымен, жеке танымдық қажеттіліктерін жүзеге асырумен, олардың шығармашылық зерттеулеріне бағдарлануымен сипатталатын зерттеу қызметі үлкен мүмкіндіктер береді.
Қазақстандағы оқу орындары қызметінің негізгі ережелері оқыту мазмұнының практикалық бағытын нығайту және білім беру қызметінің неғұрлым жан-жақты әдістерін енгізу жолымен оқушылардың биологиялық тәрбиесіне біліктілік дағды негізінде енгізу қажеттілігін көрсетеді. Зерттеу құзыреттілігі-мектептің қазіргі түлегі үшін міндетті білім мен іс-әрекет әдістерінің жиынтығы. Оның қалыптасуы сабақ барысында да, сабақтан тыс уақытта да қолданылатын бірқатар әдістердің көмегімен жүзеге асырылады. Мақалада биологияны зерттеуде зерттеу дағдыларын қалыптастыру шарттары, танымдық қызығушылықтың даму ерекшеліктері және биологиялық білім беруді жақсарту үшін оқушылардың шығармашылық белсенділігінің тұрақтылығын арттыру талқыланады