Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ОҚУШЫЛАРЫН КОНЦЕРТТІК ОРЫНДАУШЫЛЫҚҚА СӘТТІ ДАЙЫНДАУДЫҢ ФАКТОРЫ

Жарияланған June 2021
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

         Мақалада оқушыларды концерттік орындаушылыққа дайындаумен байланысты қосымша білім беру мұғалімі қызметінің ерекшеліктері және оқушыларға концерттік іс-шаралар барысында қолайлы жағдай жасаудың қажеттілігі қарастырылған. Оқушыларды көпшілік алдында орындауға дайындау кезінде кездесетін кемшіліктер анықталып, музыканы оқыту процесінің негізгі кезеңдері қарастырылды. Музыка мұғалімінің қызметін талдау барысында дарынды оқушылармен жұмыс жасау кезінде музыкалық оқыту процесін ұйымдастырудың құрылымында мұғалімнің бірқатар педагогикалық қабілеттерін қамтитын педагогикалық дарындылықтың маңыздылығы анықталды. Зерттелген материал мен шет елдер тәжірибесінің негізінде автор бакалавр дәрежесі негізінде музыкалық-педагогикалық қызмет психологиясы, психологиялық-педагогикалық практикум және сахналық орындаушылық өнері сияқты профильді пәндер курсын енгізуді ұсынады, ал балалар музыкалы мектептерінде қызмет атқарып жүрген мұғалімдер үшін концерттік іс-шаралар барасында оқушыларға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету мақсатында қосымша білім беру мұғалімдеріне біліктілікті арттыру курстарын енгізуді ұсынады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Туреханова Ж. , Хан Н. Н, . 2021. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ДАРЫНДЫЛЫҚ ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ ОҚУШЫЛАРЫН КОНЦЕРТТІК ОРЫНДАУШЫЛЫҚҚА СӘТТІ ДАЙЫНДАУДЫҢ ФАКТОРЫ . Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 70, 2 (Чер 2021), 56–64. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-2.1728-5496.07.