Қазақстанда білім беру шеңберінде айқындалған білім беру нәтижелеріне қол жеткізудегі басқарудың инновациялық әдістерінің рөлі мен маңыздылығын талқылайтын бұл зерттеу басқарудың инновациялық әдістерінің Қазақстанның орта білім беру жүйесіне әсерін анықтауға бағытталған. Зерттеу теориялық әдістерді қолдана отырып, тәжірибеде сауалнамамен бірге жүргізілді. Зерттеуде шетелдік және қазақстандық зерттеушілердің мектепті басқару және орта білім беруді стандарттау жөніндегі теориялық және практикалық қосымшалары, тұжырымдамалық тәсілді пайдалана отырып мұғалімдердің инновациялық қызметі ескерілді және Қазақстан Республикасының жалпыға бірдей міндетті білім беру үдерісінде инновациялық үрдістерді үздіксіз басқару қажеттілігі анықталды. Қазақстан Республикасының Оқу-ағарту министрлігі айқындаған жалпы орта мектептегі білім беру стандарттарының шеңберінде қазақстандық мұғалімдер мен әкімшілердің білім беру үдерісін жақсарту жөніндегі пікірлері мен ұсынымдары сауалнаманың көмегімен айқындалды.
СТАНДАРТТАР НЕГІЗІНДЕ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАСҚАРУ ТӘЖІРИБЕСІ
Жарияланған June 2024
63
40
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Толегенулы Н., Киясова Б.А., Умаров А.Х., . 2024. СТАНДАРТТАР НЕГІЗІНДЕ ОРТА БІЛІМ БЕРУ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ИННОВАЦИЯЛЫҚ БАСҚАРУ ТӘЖІРИБЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 255–270. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.023.