Қазіргі уақытта ақпараттық және технологиялық процестердің қарқынды дамуы аясында жоғары оқу орындарының студенттеріне адамгершілік тәрбие беру талқылау үшін ерекше өзекті тақырыпқа айналуда. Көптеген жұмыстар осы мәселенің әртүрлі аспектілерін, соның ішінде эмоционалды интеллект тұжырым-дамаларын, оны өлшеу әдістерін, студенттердің оқу үлгерімі мен әлеуметтік бейімделуіне әсерін және оның моральдық-этикалық дамумен байланысын талдайды. Қазіргі білім беру процесінде студенттердің эмоционалды интеллектінің дамуы олардың жеке өсуіне ықпал етіп қана қоймай, олардың моральдық құндылықтары мен этикалық нормаларының қалыптасуына айтарлықтай әсер ететіндігі барған сайын мойындалуда. Жұмыста эмоционалды интеллекттің негізгі тұжырымдамалары және оның моральдық дамумен байланысы қарастырылады. Адамгершілік тәрбиесі аясында студенттердің эмоционалды интеллектісін дамыту үшін мұғалімдер қолдана алатын әдістер мен әдістер талданады. Бұл мақаланың мақсаты жоғары оқу орындарының студенттерін адамгершілікке тәрбиелеу үшін эмоционалды интеллекттің теориялық маңыздылығын зерттеу болып табылады. Осы мақсатқа жету үшін тақырып бойынша әдебиеттерге шолу жасалды, сауалнама жүргізілді және зерттеу нәтижелеріне талдау жасалды. Нәтижелер эмоционалды интеллекттің Студенттердің адамгершілік тәрбиесіне және олардың этикалық мінез-құлық қабілетіне әсерін түсінуге көмектеседі. Зерттеу нәтижелері болашақ мамандардың адамгершілік-этикалық қасиеттерін қалыптастыру мақсатында жоғары оқу орында-рының оқу процесіне эмоционалды интеллектті дамытуға бағытталған бағдарламаларды енгізудің маңыздылы-ғын көрсетеді.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІҢ ӘСЕР ЕТУІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ
Жарияланған December 2024
13
17
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Нурмухамедкызы Ж., Токсанбаева Н.К., Желдибаева Р.С., . 2024. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ СТУДЕНТТЕРІНІҢ АДАМГЕРШІЛІК ТӘРБИЕСІНЕ ЭМОЦИОНАЛДЫ ИНТЕЛЛЕКТТІҢ ӘСЕР ЕТУІНІҢ ТЕОРИЯЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 84, 4 (Груд 2024), 73–90. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.84.4.007.