Мақалада болашақ мұғалімдерді кәсіби даярлау мәселелері қарастырылған. Сонымен қатар Қазақстан Республикасында қабылданған нормативтік құжаттардағы өзектілігі талданады. Білім беруді цифрландыру жағдайындағы кәсіби мамандарды даярлау мәселелері, білім беру мазмұнын жаңарту мақсаттары және білім беруді цифрландыру жағдайында мұғалімнің рөлі, сонымен қатар «Білім берудегі цифрлық технологиялар», «Цифрлық білім беру ортасының педагогикалық дизайны» пәндерінің мақсаты мен міндеттері айқындалған. Білім беру саласындағы барлық педагогикалық мамандықтарға аталмыш пәндердің оқытудың маңыздылығы баяндалған. Білім беруді цифрландыру жағдайында педагогтерді даярлау да оқытудың мазмұны мен әдістеріне өзгерістер енгізуді талап етеді. Тәжірибелік сабақтарға, оның ішінде виртуалды Білім беру орталарын пайдалана отырып, көбірек көңіл бөлу, сондай-ақ оқыту бағдарламасын қалыптастыру кезінде болашақ педагогтардың жеке ерекшеліктері мен қажеттіліктерін ескеру қажет.
Зерттеу нәтижелерін талдау цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану оқушылардың танымдық дербестігін дамытуға шын мәнінде ықпал ететінін көрсетті. Сонымен қатар, цифрлық білім беру ресурстарының оқу үшін әсіресе пайдалы ететін бірнеше артықшылықтары бар екені атап өтілді. Атап айтқанда, цифрлық білім беру ресурстары студенттердің көпшілігі үшін қолжетімді, бұл оларды кез келген жерде және кез келген уақытта пайдалануға ыңғайлы етеді. Сонымен қатар, олардың интерактивтілігі және студенттің білім деңгейі мен қажеттіліктеріне сәйкес оқытуды жеке теңшеу мүмкіндігі бар.
Жалпы, білім беруді цифрландыру жағдайында болашақ педагогтарды кәсіби даярлау білім беру сапасын арттыру және қазіргі әлемнің тез өзгеріп отыратын талаптарына табысты бейімделу үшін маңызды фактор болып табылады.