Мақалада авторлар қосымша білім беруде мектеп жасына дейінгі балаларда компьютерлік сауаттылықты дамыту мәселесіне талдау жасады. «Компьютерлік сауаттылық» түсінігі сипатталды. Зерттелетін мәселе бойынша шетелдік және қазақстандық авторлардың зерттеулері талданды.
ҚР Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың үлгілік оқу бағдарламасыны (2022 жылғы 14 қазандағы № 422) талдап, оның ішінде «Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру» білім беру бағытында, «Қоршаған әлеммен танысу» бөлімінде, «Заттық әлем» тармағында «... айналадағы пәндер, олардың қасиеттері мен мақсаты туралы түсінікті кеңейту... телефон, компьютер, теледидар және оларды пайдаланудың кейбір қарапайым ережелері туралы түсініктің болуы» анықталды. Компьютерлік сауаттылықты қалыптастыру әдістері мен тәсілдеріне сипаттама берілді. ҚР БҒМ-нің 2020-2024 жылдарға арналған стратегиялық жоспары талдап, онда басым бағыттардың бірі «Мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарының инфрақұрылымын дамытуды қамтамасыз ету, ерекше білім беру қабілеті бар балаларға қолжетімділікті ескере отырып, технологиялық жаңарту және цифрландыру» болып табылады: «Балаларға арналған мектепке дейінгі және қосымша білім беру ұйымдарының желісі, оның ішінде мемлекеттік тапсырыстарды орналастыру шеңберінде кеңейтілетін болады» және 2025 жылға қарай іске асыру үшін инновациялық меншіктік бағдарламаларды пайдаланатын мектепке дейінгі ұйымдардың үлесі 90%-ды құрайды.
Авторлар мектеп жасына дейінгі балалардың компьютерлік сауаттылығын дамытудың компоненттерін, критерийлерін, көрсеткіштерін және деңгейлерін ұсынды. «Компьютер дегеніміз не және ол бізге не үшін қажет?» әңгімелесу-дәлелдеу, «Компьютермен жұмыс істеу ережелері» сызбалармен жұмыс жасау диагнос-тикалық әдістерін қолданып, эксперименттің анықтау кезеңінің нәтижелері берілді.