Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ

Жарияланған March 2024
Қазақ ұлттық медициналық университеті
##plugins.generic.jatsParser.article.authorBio##
×

. Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А.

АБАЙ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

«БАСТАУЫШ БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫ» БОЙЫНША КӘСІБИ ДАЯРЛАУ БӨЛІМІ

АҒА ОҚЫТУШЫ, PhD ТУРАЛБАЕВА АЛМАШ ТУРГАНБАЕВНАНЫҢ ғылыми еңбектерінің

 

ТІЗІМІ

 

Р/с

 

 

 

Еңбектердің атауы

 

 

Баспа немесе қолжаз-ба ретінде

Баспа, журнал

(атауы, №, жылы, беттері)

 

 

Баспа парақтар

 

 

Қосалқы авторлардың аты-жөні

Thomson Reuters дерекқоры базасына кіретін басылымдар  h=2

1

2

3

4

5

6

1

The general preparation of the training of elementary school and the family and the education of gifted children school in cooperation principles

Баспа

International Journal Web of Science Vol. 73.No. 4 Apr 2017.  h=1

0,6

B.Aidarbekov

G.Utupova

M.Sultanbek

Zh.Zhumash

E.Uaidullakyzy

2

A Model of the Future Teachers’ Professional Competence Formation in the Process of Physics Teaching

Баспа

Man In India, 97 (11): 517-529 р. Журнал импакт –фактор, 2017. h=1

0,7

G.Utupova

M.Sultanbek

Zh.Zhumash

E.Uaidullakyzy

3

Construction of Dual System of Preparation of Engineering-Pedagogical Personnel at Higher Education Institute

Баспа

Astra Salvensis - review of history and culture, year VII, No. 13, 2019 Salva, 345-359 p.

Журнал импакт –фактор

Q-1  процентиль -56

0,8

Е. Aitenova,

A. Smanova,

A. Akzholova, Zh.Madalieva,

U. Abdigapbarova

ҚР БжҒМ Білім және ғылым саласындағы бақылау комитеті бекіткен басылымдардағы жарияланымдар

4

Мұғалімдердің кәсіби әлеуетін арттырудың басым бағыттары

Баспа

 

 

Қазақстанның ғылымы мен өмірі.№ 3/2(47) 2017.-228-232б.

0,3 б.т.

Е.Алашбаев

Ж.Таңатарова

               

 

Р/с

 

 

 

Еңбектердің атауы

 

 

Баспа немесе қолжаз-ба ретінде

Баспа, журнал

(атауы, №, жылы, беттері)

 

 

Баспа парақтар

 

 

Қосалқы авторлардың аты-жөні

5

Жаңартылған білім

беру мазмұнының қолданбалы аспектілері

Баспа

 

Қазақстанның ғылымы мен өмірі.№ 3/2(47) 2017.-224-228б.

0,3 б.т.

Ж.Таңатарова

6

Біліктілікті арттыру жағдайында педагог мамандардың кәсіби әлеуетін дамыту жолдары

Баспа

 

 

Қазақстанның ғылымы мен өмірі. №4 (61) 2018.

ISSN 1728-5496

0,5

 

7

Фасилитациялау біліктілікті арттыру жүйесінің негізгі ұстанымдарының бірі.

Баспа

Л.Н. Гумилев ат.ЕҰУ ХАБАРШЫСЫ. Педагогика. психология. әлеуметтану сериясы № 4 (125)/2018. 74-81б.

0,3

-

8

Педагог мамандардың рефлексиялық қабілеттерін арттырудың кейбір мәселелері.

Баспа

Абай ат.ҚазҰПУ Хабаршысы. «Педагогика ғылымдары» сериясы– Алматы, №3(59), 2018 – Б. 214-218

0,3

 

9

Бастауыш сынып оқушыларының сөйлеу әрекетін дереккөздермен жұмыс арқылы белсенді етудің психологиялық-педагогикалық негізі

Баспа

ҚазҰҚПУ Хабаршысы. -5-бөлім Педагогика-психология – Алматы, №4 (80), 2019. – Б. 272-279.

 

0,5

А.Умирбекова

10

«Спорттық дарындылық» ұғымының теориялық аспектілері

Баспа

 Қазақ спорт және туризм академиясы. Дене тәрбиесінің теориясы мен әдістемесі №1 (55) 2019. – 6-11б.

0,3

А.Маршалхан

 

Р/с

 

 

 

Еңбектердің атауы

 

 

Баспа немесе қолжаз-ба ретінде

Баспа, журнал

(атауы, №, жылы, беттері)

 

 

Баспа парақтар

 

 

Қосалқы авторлардың аты-жөні

11

Бастауыш сынып оқушыларында патриотизм құндылықтарын қалыптастырудың әдіснамалық маңызы

Баспа

ҚАЗАҚ БIЛIМ АКАДЕМИЯСЫНЫҢ баяндамалары 2/2019. – 78-88б.

0,6

Ж.Таңатарова

12

Бастауыш сынып оқушыларында толерантты қарым-қатынасты дамытудың кейбір мәселелері.

Баспа

Абай ат.ҚазҰПУ Хабаршысы. «Педагогика ғылымдары» сериясы– Алматы, №2 (66), 2020 – Б. 353-362

0,6

М.Каракулова

13

Отбасылық-адамгершілік құндылықтардың  генезисі мен құрылымы.

Баспа

Абай ат.ҚазҰПУ Хабаршысы. «Педагогика ғылымдары» сериясы – Алматы, №3 (67), 2020 – Б. 21-32

0,6

С.Нишанбаева

Алыс шетел басылымдарындағы басылымдар

14

«Использование интерактивных технологий обучения в становлении субъектности студента».

Баспа

 

 

Агентство перспективных научных исследований (АПНИ) Вопросы методологии социально-гуманитарных наук: современный контекст. Часть II с.106-110 Сборник научных трудов по материалам Международной научно-практической конференции г. Белгород, 31 июля 2018 г. В двух частях.

0,3 б.т.

А.Кариев

Алыс шетелдерде өткізілген халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары

15

Отбасы мен мектеп ынтымақтастығы жағдайында дарынды балаларды тәрбиелеудің жүйесі

 

Сборник материалов III Международной научно-практической конференции «Инновационный менеджмент и технологии в эпоху глобализации».// состоявшейся 12-14 января 2016 г. В г. Шарджа (Объединенные Арабские Эмираты) 

0,3 б.т.

С.Нарал

                 

 

Р/с

 

 

Еңбектер атауы

 

 

Баспа немесе қолжаз-ба ретінде

Баспа, журнал

(атауы, №, жылы, беттері)

 

 

Баспа парақтар

 

 

Қосалқы авторлар-дың аты-жөні

 

Қазақстан Республикасында ұйымдастырылған халықаралық ғылыми-практикалық конференция материалдары

16

Білім беру үрдісін синергетикалық бағытта ұйымдастыру мәселелері

Баспа

«Өрлеу» БАҰО» АҚ Алматы облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты «Білім және ғылымдағы инновациялар» тақырыбында Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция.// Алматы, 22-23 қараша, 2017.

0,5 б.т.

С.М.Кенесбаев

17

Білімнің жаңа парадигмасындағы рефлексиялық әрекеттің маңызы

Баспа

«Өрлеу» БАҰО» АҚ Жамбыл облысы бойынша педагогикалық қызметкерлердің біліктілігін арттыру институты «Білім беру жүйесін модернизациялау жағдайындағы педагогикалық инновациялар» тақырыбында Халықаралық ғылыми-тәжірибелік конференция. //Тараз, 30 наурыз, 2017.

0,3 б.т.

Ф.Шермат

18

Some questions of development of professional mobility of teachers within the professional development system.

Баспа

«Білім және ғылымдағы инновациялар: жаңа талаптар» тақырыбындағы халықаралық ғылыми-әдістемелік конференция материалдары. //–Р. 4-10 Алматы, 30 мамыр, 2019.

0,5 б.т.

С.М.Кенесбаев

             

 

Аңдатпа

Мақалада жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудегі магистранттардың өзіндік жұмыстарын жүйелі орындауы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырудағы негізгі база екендігі баяндалады. Теориялық талдауларда жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру үдерісін зерттеудің түрлі аспектілері қарастырылады. Ғылыми еңбектер философиялық, психологиялық және педагогикалық тұрғыдан талданып, мазмұны сипатталады. Өзіндік жұмыс философиялық аспектілерде өзін-өзі сақтауға, өз болмысын игеруге, оны қорғаған нəрсенің бəріне талпыну, айналамен(субъектілермен) табысу үдерісі секілді диалектикалық құбылыстары түсіндіріледі. Ал магистранттардың өзіндік жұмысы психология ғылымында мәні жағынан жеке қасиеттерге сүйеніп, туа біткен қабілеттіліктің түбірінде жоғары өсу динамикалығы көрінісі деп талданады. Педагогикалық талдауларда магистранттардың өзіндік жұмысы өте кең спектрлерді көздейді. Атап айтсақ, өзіндік жұмыс кезінде шығармашылық және реконструктивті деңгейдегі тәуелсіз қызметті ұйымдастыру; мұғалімнің басшылығымен жүзеге асырылатын тәуелсіз қызметтің логикалық жалғасы. Мақалада тәуелсіз қызметті жүзеге асыра отырып, білім алушылар танымының жоғарылауы және олардың хабардар болуының арқасында кейіннен өзіндік жұмысты орындау кезінде жоспарлау, жобалау және қызмет әдістерін қолдану жүзеге асырылуы мүмкін екендігі талданады. Магистранттардың өзіндік жұмысты орындауы арқылы өз әрекетін ғылыми, теориялық гипотеза тұрғысынан түсінуге және ғылыми өмірді түсіну мен тану тәсілі ретіндегі құндылығымен қоса өндіріс пен техниканың дамуына сай өндіріс күшінің қызметін атқара алатындығы негізге алынады. Бұл ретте магистранттың өзіндік жетілуін қамтамасыз ететін кәсіби әрекет саласын өздері таңдап, ғылыми ақпарат пен білім алудың әдіснамалық мәдениетін меңгеру жағдайында кәсіби құзыреттіліктің базаларын құрайтындығы айтылады. Жоғарғы оқу орнынан кейінгі білім берудегі өзіндік жұмыс арқылы магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың әдіснамалық маңызын құзыреттілік тұғыр және синергетикалық тұғыр, андрагогикалық тұғырлар құрайтындығы түсіндіріледі.

Мақаланың эмпирикалық бөліміндегі Т.И.Ильиннің «ЖОО-дағы білім беру мотивациясы» бейімделген сауалнамасы алынып, айқындаушы кезеңде нәтижелері талданады.

Мақалада жоғары оқу орнынан кейінгі білім берудегі магистранттардың өзіндік жұмыстарын жүйелі орындауы кәсіби құзыреттіліктерін қалыптастырудағы негізгі база екендігі баяндалады. Теориялық талдауларда жоғары оқу орнынан кейінгі білім беру үдерісін зерттеудің түрлі аспектілері қарастырылады. Ғылыми еңбектер философиялық, психологиялық және педагогикалық тұрғыдан талданып, мазмұны сипатталады. Өзіндік жұмыс философиялық аспектілерде өзін-өзі сақтауға, өз болмысын игеруге, оны қорғаған нəрсенің бəріне талпыну, айналамен(субъектілермен) табысу үдерісі секілді диалектикалық құбылыстары түсіндіріледі. Ал магистранттардың өзіндік жұмысы психология ғылымында мәні жағынан жеке қасиеттерге сүйеніп, туа біткен қабілеттіліктің түбірінде жоғары өсу динамикалығы көрінісі деп талданады. Педагогикалық талдауларда магистранттардың өзіндік жұмысы өте кең спектрлерді көздейді. Атап айтсақ, өзіндік жұмыс кезінде шығармашылық және реконструктивті деңгейдегі тәуелсіз қызметті ұйымдастыру; мұғалімнің басшылығымен жүзеге асырылатын тәуелсіз қызметтің логикалық жалғасы. Мақалада тәуелсіз қызметті жүзеге асыра отырып, білім алушылар танымының жоғарылауы және олардың хабардар болуының арқасында кейіннен өзіндік жұмысты орындау кезінде жоспарлау, жобалау және қызмет әдістерін қолдану жүзеге асырылуы мүмкін екендігі талданады. Магистранттардың өзіндік жұмысты орындауы арқылы өз әрекетін ғылыми, теориялық гипотеза тұрғысынан түсінуге және ғылыми өмірді түсіну мен тану тәсілі ретіндегі құндылығымен қоса өндіріс пен техниканың дамуына сай өндіріс күшінің қызметін атқара алатындығы негізге алынады. Бұл ретте магистранттың өзіндік жетілуін қамтамасыз ететін кәсіби әрекет саласын өздері таңдап, ғылыми ақпарат пен білім алудың әдіснамалық мәдениетін меңгеру жағдайында кәсіби құзыреттіліктің базаларын құрайтындығы айтылады. Жоғарғы оқу орнынан кейінгі білім берудегі өзіндік жұмыс арқылы магистранттардың кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың әдіснамалық маңызын құзыреттілік тұғыр және синергетикалық тұғыр, андрагогикалық тұғырлар құрайтындығы түсіндіріледі.

Мақаланың эмпирикалық бөліміндегі Т.И.Ильиннің «ЖОО-дағы білім беру мотивациясы» бейімделген сауалнамасы алынып, айқындаушы кезеңде нәтижелері талданады.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Накыпова Г.К.,Султанбек М.Ж.,Маршалхан А. , . 2024. ЖОҒАРҒЫ ОҚУ ОРНЫНАН КЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДЕГІ ӨЗІНДІК ЖҰМЫС МАГИСТРАНТТАРДЫҢ КӘСІБИ ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ БАЗАСЫ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 81, 1 (Бер 2024), 241–263. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.021.