Бұл мақала қазақ тілін оқитын студенттердің айтылу дағдыларын жетілдіру және мәдени бірегейлігін дәріптеу әдісі ретінде мәтіндік тәсілдің тиімділігін зерттеуге бағытталған. Ол мәтінге негізделген тәсілге баса назар аудара отырып, айтылымды оқытудың және үйренудің әртүрлі тәсілдері туралы қолданыстағы әдебиеттерді қарастырады. Мақалада сонымен қатар алдыңғы зерттеулер мен олардың қорытындылары негізінде мәтіндік тәсілдің тиімділігі бағаланады. Сонымен қатар, оқушылардың нақты артикуляциясы мен айтылу дағдыларын дамыту үшін мәтіндік әрекеттерді қолданудың ықтимал артықшылықтары мен шектеулері талқыланады.
Авторлар зерттеу мақсатына жету үшін мәтіндік тәсілді зерттеген кеңінен танылған ғылыми еңбектердегі әдістерді бағалау және салыстыру арқылы талдады. Кейінгі кезеңде ғылыми мақалаларды қазақстандық аудиторияға бейімделу көзі ретінде пайдалана отырып, кешенді зерттеу жүргізілді.
Мақалада мәтіндік тәсілдің салыстырмалы бағасы келтірілген және оның мағынаны есте сақтау, сөздерді тану және белгілі бір дағдыларды үйрету сияқты салалардағы артықшылықтары көрсетілген. Осы мақаланың нәтижелері мәтіндік тәсілдің айтылу дағдыларын жақсартуға және оқушылардың мәдени ерекшеліктерін нығайтуға үлкен әлеуеті бар екенін көрсетеді.
Шынайы мәтіндер мен интерактивті оқу ортасын пайдалану студенттерге әңгімеге қатысуға, оқуды түсінуді жақсартуға және дәл артикуляция мен айтылу дағдыларын дамытуға мүмкіндік береді. Сонымен қатар, бұрғылау әдістері мен коммуникативті әрекеттерді қосу оқушыларды оқытуға мәтіндік тәсілдің тиімділігін одан әрі арттыра алады.