Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ШЫҒЫС ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕ «ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР» БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ ТҰҒЫРЛАРЫ МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ ТӘЖІРІБЕСІ

Жарияланған March 2024
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада Польша, Болгария, Венгрия, Чехия, Хорватия, Словакия мысалында Шығыс Еуропа елдерінде ерекше қажеттіліктері бар адамдарға білім берудің әртүрлі тәсілдерінің тарихи аспектісі ашылады. Өз зерттеулерінің нәтижелері бойынша авторлар Шығыс Еуропа елдерінде білім беруді, атап айтқанда арнайы білім беруді дамыту тарихындағы 5 кезеңді шартты түрде анықтады. Бес кезеңді бөлу тарихи фактілермен негізделеді. Елдердегі инклюзивті білім беруді дамыту тенденциялары анықталды. Авторлар арнайы педагогтарды ерекше қажеттіліктері бар адамдармен жұмыс істеуге дайындауға салыстырмалы талдау жасауға тырысты, осы мақсатта Польша, Хорватия, Чехияның білім беру бағдарламалары талданды. Зерттеу нәтижелері әртүрлі елдердегі арнайы педагогтарды даярлаудың қазіргі жағдайын салыстырмалы талдау мақсатында пайдаланылуы мүмкін

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абаева Г.А., Оразаева Г.С., . 2024. ШЫҒЫС ЕУРОПА ЕЛДЕРІНДЕ «ЕРЕКШЕ ҚАЖЕТТІЛІКТЕРІ БАР» БАЛАЛАРҒА БІЛІМ БЕРУ ТҰҒЫРЛАРЫ МЕН АРНАЙЫ ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЯРЛАУ ТӘЖІРІБЕСІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 81, 1 (Бер 2024), 24–36. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.003.