Зерттеу өнер университетіндегі орындаушылық өнер мамандығы студенттерінің танымдық белсенділігін арттыру мәселесіне арналған. Зерттеу пәні кәсіптік білім берудің көптеген салаларында белсенді түрде қолданылатын Problem-Based Learning заманауи педагогикалық технологиясы болып табылады. Жұмыста «Фортепиано» пәнін оқу тәжірибесінде PBL қолдану мүмкіндіктері қарастырылады. Авторлардың пікірінше, университеттік білім беру кезеңінде PBL идеяларын музыкалық орындаушылық тәжірибеге бейімдеу кәсіби құзыреттіліктердің даму деңгейін айтарлықтай арттырады. Музыкалық-орындаушылық мәселелердің барлығы демонстрациялық және репродуктивтік жаңғырту әдісімен шешілетін дәстүрлі оқыту форматынан алшақтап, Problem-Based Learning білім беру технологиясын пайдалануға көшу шығармашылық үдерістердің инерциясын жеңудің қуатты динамикалық факторына айналуы мүмкін, сол арқылы студенттің аспаптық орындауда жетістікке жетуіне тұрақты мотивацияны қалыптастыруға болады. Сонымен қатар, студенттердің психикалық белсенділігін кәсіби жетілдіру жолдарын өз бетінше ізденуге бағыттайтын PBL стратегиясы таңдаған мамандығы бойынша және оқу аудиториясынан тыс жерде құзыреттіліктердің берік негізін қалайды. PBL енгізудің тиімділігі оқу экспериментінің көмегімен тексерілді, оның барысында әдістемелік тәсілдердің үш деңгейлі жүйесі әзірленді. Құралды меңгерудің әртүрлі кезеңдері контекстінде PBL әдістерін тәжірибеде қолдану мысалдарын сипаттауға ерекше назар аударылады. Проблемалық оқыту элементтерін қолдану арқылы ұстаздар жұмысының нәтижелеріне талдау жүргізіліп, оны фортепиано педагогикасында қолданудың тиімділігі дәлелденді.
ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ПРОБЛЕМАЛЫҚ-БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ
Жарияланған September 2024
37
24
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
музыкалық оқу процесі
проблемалық оқыту
фортепианода ойнауға үйрету
музыкалық орындаушылық есептер
танымдық белсенділік
шығармашылық ойлау
кәсіби құзыреттілік
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Arkhipova N., Abeltayeva Zh. , . 2024. ЖОҒАРЫ МУЗЫКАЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ТӘЖІРИБЕСІНДЕ ПРОБЛЕМАЛЫҚ-БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МҮМКІНДІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 83, 3 (Вер 2024), 246–253. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.83.3.023.