Бүгінде мектептегі білім беруге және жалпы білім беру жүйесін жетілдіруге көп көңіл бөлінеді. Негізгі құзыреттердің бірі - ғылыми-зерттеу құзыреттілігі, бұл далалық іс-тәжірибеге дайындық және зертханалық жұмыстар, ғылыми жарияланымдар мен семинарларға, конференцияларға және симпозицияларға арналған ғылыми жарияланымдар мен есептерді дайындау процесінде қалыптасады. Сондай-ақ, ғылыми құзыреттілік болашақ биология мұғалімдерінің бәсекеге қабілеттілігінің көрсеткіші болып табылады және мұғалімнің тек пән бойынша оқытуда ғана емес, сонымен қатар педагогикалық зерттеулермен және ғылыми жарияланымдармен айналысуға және ғылыми-зерттеу жұмыстарына қатыса алатындығына кепілдік беретін олардың біліктілік деңгейі. Бұл жұмыстың мақсаты - жазғы омыртқасыз зоология пәнінен өтетін далалық іс-тәжірибеде екінші курс студенттерінің зерттеушілік құзыреттілігін қалыптастыру. Жұмыстың ғылыми маңыздылығы - биолог студенттердің зерттеушілік құзыреттілігін дамытып және осы әдістердің тиімділігін бағалау кезінде қолданылатын әдістер мен формаларды зерттеу. Жұмыс жоғары оқу орындарында, студенттерге, магистранттарға және докторанттарға, биологияны оқытудың әдістері, ғылыми құзыреттіліктерді қалыптастыру және жалпы білім беру әдістері үшін құнды. Бұл жұмыстың нәтижелері биология студенттеріне далалық іс-тәжірибелерге дайындық үшін және жұмыс оқу жоспарларын дайындауда іс-тәжірибелердің формалары мен әдістерін таңдауда қолданылды.
ОҚУ-ДАЛАЛЫҚ ПРАКТИКА АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ
Жарияланған June 2024
36
37
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Abdildauly A., Mukasheva D.,Bakhtaulova A., Daurenbekova Sh., Tleubay S , . 2024. ОҚУ-ДАЛАЛЫҚ ПРАКТИКА АРҚЫЛЫ БОЛАШАҚ БИОЛОГИЯ МҰҒАЛІМДЕРІНІҢ ЗЕРТТЕУ ҚҰЗЫРЕТТІЛІКТЕРІН ҚАЛЫПТАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 144–155. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.013.