Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОРТА МЕКТЕПТІҢ 9-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАЛАНҒАН ХИМИЯ САБАҚТАРЫН ӘЗІРЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған June 2024
Академик Е.А.Бөкетов атындағы Қарағанды университет
Аңдатпа

Қазіргі оқу орнында педагогтарды даярлауды жетілдірудің негізгі бағыттарының бірі оқытудың интерактивті түрлерін енгізу болып табылады. Коронавирустық пандемия әлемге білім беру саласында оқу орнынан кез-келген қашықтықта оқу субъектісінің (мұғалім, жаттықтырушы, басшы, тьютор және т.б.) қатысуынсыз адамның өзін-өзі оқыту қабілетін бірінші сатыға көтеруге мүмкіндік беретін құралдар қажет екенін айқын көрсетті. Сонымен қатар, оқу бағдарламалары кез-келген қолданушы (оқушы) үшін де, бағдарлама мазмұнын жасаушы (мұғалім) үшін де интуитивті, түсінікті болуы маңызды. Біздің жұмысымыздың мақсаты-химиядан бағдарламаланған сабақтарды әзірлеу, сонымен қатар олардың тиімділігін тексеру. Біздің зерттеуімізде «Азот», «Аммиактың қасиеттері, алынуы және қолданылуы», «Азот қышқылы", «Азот қышқылы мен нитраттардың ерекше қасиеттері», «Фосфор және оның қосылыстары» тақырыптары бойынша химия сабақтары өткізілді. Зерттеуге бақылау және эксперименттік сыныптарға бөлінген тоғызыншы екі сынып қатысты.

Зерттеу нәтижелері бойынша бағдарламаланған оқыту әдістерін қолдану оқу материалын тиімдірек игеруге және оқушылардың үлгерімін арттыруға ықпал етуі мүмкін деген қорытынды жасауға болады. Сауалнама нәтижелері оқушылардың рефлексия дәрежесі туралы ақпарат береді, бұл оқытудың тиімді стратегиялары мен әдістерін жасауға көмектеседі.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Sadykov T., Kokibasova G., Konyukhova M., Unerbaeva Z. , . 2024. ОРТА МЕКТЕПТІҢ 9-СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫНА АРНАЛҒАН БАҒДАРЛАМАЛАНҒАН ХИМИЯ САБАҚТАРЫН ӘЗІРЛЕУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 307–321. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.028.