Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ

Жарияланған June 2024
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Әр кезеңде өзгеріп отыратын, білім берудің жаңа бағыттары уақыт талабына сәйкес өз нәтижесін беретіні мәлім. Солардың бірі STEM технологиясының жаратылыстану бағытында пайда болып, білім берудің барлық саласына енуі деп білеміз. Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарындағы ересек топ балаларына арналған техникаларды меңгертудің теориясы мен әдістемесін ұсыну біздің зерттеу жұмысымыздың жаңалығы. STEM ұғымы туралы ғылыми-әдістемелік еңбектер мен зерттеу жұмыстарын зерделеу, STEM технологиясы жөніндегі өз тұжырымымызды жасауға мүмкіндік берді, әрі қарай жалғастыру болашақтың еншісінде. 

Бұл мақала мектеп жасына дейінгі балалардың білім беру процесінде STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics) технологияларын қолданудың тиімділігін зерттеуге арналған. STEM тәсілі қазіргі ақпараттық қоғамда сәтті бейімделу үшін қажетті негізгі дағдыларды дамыта отырып, осы төрт білім саласын біріктіреді.

Мақалада STEM-ді мектепке дейінгі білімге енгізу принциптері қарастырылады, осы әдістеменің негізгі артықшылықтары ерекшеленеді. Шығармашылық ойлауды ынталандыруға, логикалық ойлауды дамытуға және проблемаларды шешу дағдыларын қалыптастыруға баса назар аударылады. Педагогтің STEM технологияларын қолданудағы оның ынталандырушы білім беру ортасын құрудағы рөлін атап көрсетеді.

Мақала STEM-ді мектепке дейінгі оқу жоспарларына енгізудің практикалық тәжірибесін талдауды қамтиды және зерттеу нәтижелеріне негізделген осы өзгерістердің тиімділігіне баға береді. Қорытындыда мектеп жасына дейінгі балалардың білімін тереңірек және тұрақты игеруді қамтамасыз ете отырып, білім беру практикасына STEM-тәсілді интеграциялаудың маңыздылығы атап өтіледі, бұл олардың білім беру әлемінде және болашақ кәсіби өмірде табысты болуына ықпал етеді.

pdf
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Манкеш А.Е., Ауезова А.А., Аманжолова Ә.Н., Шахизад М.Б., . 2024. МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА STEM ТЕХНОЛОГИЯСЫ НЕГІЗІНДЕГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ ТИІМДІЛІГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 361–371. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.033.