Зерттеудің өзектілігі Қазақстанда еңбек нарығында қалыптасқан бірқатар объективті факторлармен расталады-білім беру мазмұнының компаниялардың сұраныстарына сәйкес келмеуі, кәсіпорында жас маманды бейімдеуге және оқытуға уақыт пен қаражаттың жұмсалуы, экономиканың инновациялық даму талаптарына сәйкес келмейтін "мерзімі өткен құзыреттер", бірқатар мамандықтар бойынша кадрлардың жетіспеушілігі. Қазіргі жағдайда зерттеудің мақсаты білім алушылардың кәсіби және қолданбалы құзыреттіліктерін қалыптастыруға ықпал ететін тәжірибеге бағытталған оқыту моделін әзірлеу болып табылады. Бірінші кезеңдегі зерттеу әдісі практикаға бағытталған оқыту әдістері мен форматтары бойынша теориялық тәсілдерді кабинеттік зерттеу болып табылады. Екінші кезеңде тәжірибеге бағытталған оқыту саласындағы сарапшылармен терең сұхбат әдісімен сапалы маркетингтік зерттеулер жүргізілді. Зерттеу нәтижесі тәжірибеге бағдарланған оқытудың құрылымдық-функционалдық моделі болды, тәжірибеге бағдарланған оқытуды ұйымдастырудың өзекті тәсілдері, серіктес компаниялармен өзара іс-қимылдың тиімді форматтары, сондай-ақ отандық практикада тиімді тәжірибеге бағдарланған оқытуға кедергі келтіретін әлсіз жақтары мен кедергілері анықталды. Жүргізілген зерттеулер тәжірибеге бағдарланған оқытудың мынадай тәсілдерін анықтауға және жүйелеуге мүмкіндік берді: қызметтік-құзыреттілік тәсіл, project-based learning, кәсіпкерлік тәсіл, проблемалық-бағдарланған тәсіл, peer to peer тәсіл, Lean startup, контекстік тәсіл, дайын өнім мен технологиялық процесті әзірлеуге негізделген тәсіл. Мақсатты, әдіснамалық, мазмұнды, оқу, бағалау және нәтижелі блоктарға бөле отырып, тәжірибеге бағытталған оқытуды ұйымдастыру алгоритмі құрылды. Әзірленген модель білім беру бағдарламаларының ерекшеліктерін ескере отырып, тәжірибеге бағытталған оқыту элементтерін енгізудің кезең-кезеңімен процесін қалыптастыруға мүмкіндік береді.
МАМАНДАРДЫ ТИІМДІ ДАЯРЛАУДЫҢ АЖЫРАМАС ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ
Жарияланған March 2024
80
97
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
тәжірибеге бағытталған оқыту, құрылымдық-функционалдық модель, форматтар, құзыреттер, жобалар.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Игенбаева Б.Н., Смыкова М.Р., Шильдибеков Е.Ж. , . 2024. МАМАНДАРДЫ ТИІМДІ ДАЯРЛАУДЫҢ АЖЫРАМАС ШАРТЫ РЕТІНДЕ ЖОО-ДА ТӘЖІРИБЕГЕ БАҒДАРЛАНҒАН ОҚЫТУ МОДЕЛІН ӘЗІРЛЕУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 81, 1 (Бер 2024), 114–135. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.011.