Авторлар мақалада қорқытудың ерекшеліктерін басқа адамға зиян келтіруге, қорқынышқа немесе ыңғайсыздыққа бағытталған агрессивті мінез-құлық түрі ретінде ашады. Қазіргі мектеп оқушы-ларының қорқытуына ықпал ететін себептер мен факторларды анықтаңыз және ашыңыз. Эмпири-калық зерттеу барысында авторлар келесі көрсеткіштерге назар аударады: буллинг әсер еткен немесе оған куә болған студенттердің саны, сондай-ақ олардың психоэмоционалды жағдайы. Зерттеу барысында сауалнама сияқты зерттеу әдістері де қолданылды. Мақалада арт-терапия және CBT әдістері қорқытудың салдарымен тиімді күресуге мүмкіндік беретіні негізделген. Педагогикалық тұрғыдан алғанда, авторлар педагог-психологтар мен директордың тәрбие замест жөніндегі орынбасарлары тарапынан оқытушылармен ағартушылық жұмыстың маңыздылығын атап өтеді. Мақалада мұғалімдер мен әкімшілік оқушылар үшін әлеуметтік мінез-құлықтың қажетті үлгісін көрсетіп, ата-аналарды қорқытудың алдын алуға тартуы керек екендігі атап өтілген. Жұмыстың келесі формалары бар: мектепте жағымды және қатысушы ортаны құру, оқушылар арасындағы командалық рух пен достықты нығайтуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру.
ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ
Жарияланған March 2024
54
51
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Абдрахманов А.Э.,Абдрахманова Р.Б., Жапаров Э.Ж. , . 2024. ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 81, 1 (Бер 2024), 362–370. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.031.