Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған March 2024
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Авторлар мақалада қорқытудың ерекшеліктерін басқа адамға зиян келтіруге, қорқынышқа немесе ыңғайсыздыққа бағытталған агрессивті мінез-құлық түрі ретінде ашады. Қазіргі мектеп оқушы-ларының қорқытуына ықпал ететін себептер мен факторларды анықтаңыз және ашыңыз. Эмпири-калық зерттеу барысында авторлар келесі көрсеткіштерге назар аударады: буллинг әсер еткен немесе оған куә болған студенттердің саны, сондай-ақ олардың психоэмоционалды жағдайы. Зерттеу барысында сауалнама сияқты зерттеу әдістері де қолданылды. Мақалада арт-терапия және CBT әдістері қорқытудың салдарымен тиімді күресуге мүмкіндік беретіні негізделген. Педагогикалық тұрғыдан алғанда, авторлар педагог-психологтар мен директордың тәрбие замест жөніндегі орынбасарлары тарапынан оқытушылармен ағартушылық жұмыстың маңыздылығын атап өтеді. Мақалада мұғалімдер мен әкімшілік оқушылар үшін әлеуметтік мінез-құлықтың қажетті үлгісін көрсетіп, ата-аналарды қорқытудың алдын алуға тартуы керек екендігі атап өтілген.  Жұмыстың келесі формалары бар: мектепте жағымды және қатысушы ортаны құру, оқушылар арасындағы командалық рух пен достықты нығайтуға бағытталған іс-шараларды ұйымдастыру.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Абдрахманов А.Э.,Абдрахманова Р.Б., Жапаров Э.Ж. , . 2024. ҚАЗІРГІ МЕКТЕП ОҚУШЫЛАРЫН БУЛЛИНГ ПРОБЛЕМАСЫНЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 81, 1 (Бер 2024), 362–370. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.031.