Көптеген ондаған жылдар бойы сабақта тәжірибеге бағытталған мәселелерді шешу бастауыш білім беру реформаларының басты назарында болды. Осыған қарамастан, көптеген білім беру жүйелерінде бұл мәселені шешудегі басым көзқарас оны оқыту мен оқудың ажырамас бөлігі ретінде емес, оқшауланған әрекет ретінде қарастырады.
Бұл мақалада біз бастауыш сынып мұғалімдерін проблеманы шешудің баламалы тәсілімен таныстырамыз, атап айтқанда Lesson Study (LS) көмегімен Проблемаларды шешу арқылы оқыту (TTP). әртүрлі TTP тәжірибелерінің мүмкіндіктерін бағалайды. Атап айтқанда, мұғалімдер проблемалық білімнің дамуымен бірге проблеманы шешу тәжірибесіне деген сенімдеріндегі өзгерістер туралы хабарлады. Мұғалімдердің LS арқылы TTP тәжірибесімен айналысу олардың студенттерінің проблемаларды шешу әлеуетін толық бағалауға көмектескені туралы пікірлерін ерекше атап өткен жөн. Дегенмен, TTP-ті жоспарлаудың салдары тұрақты кедергі болды.