Мақалада болашақ биология мұғалімінің кәсіби құзыреттілігін дамыту мәселесі қарастырылған. Шетелдік және қазақстандық педагог-ғалымдардың еңбектері мен зерттеулеріндегі «құзыреттілік», «кәсіби педагогикалық құзыреттілік» ұғымдарының анықтамасы талданды. Қазақстан Респуб-ликасының «Педагог мәртебесі туралы» Заңында білім сапасын арттыру және педагогтың әлеуметтік мәртебесін арттыру мәселелерін шешуде басымдық берілген. Осы ұстанымды ескере отырып, болашақ мұғалімдер оқу-тәрбие үрдісін дұрыс және сауатты жобалау, жаңа идеяларды тудыру, зерттеушілік және әлеуметтік дағдыларды дамыту, сонымен қатар өз ресурстарын барынша тиімді пайдалану, өз уақытын және өмір ағымын саналы түрде басқара білуі керек. «Мұғалім» кәсіби стандартында айтылғандай, мұғалім іс-әрекетіндегі басым міндеттердің бірі заманауи педагогикалық технологияларды қолдану болып табылады. Тиісінше, бұл ЖОО-да инновациялық орта құруды талап етеді. Оқу процесін ұйымдастырудың тиімді технологиясы авторлардың пікірінше, «Төңкерілген сынып» технологиясы. Мақалада осы технологияны пайдалана отырып, оқу процесін ұйымдастыру-дың сипаттамалары, алгоритмі және құралдары берілген. Дәстүрлі және «инверттелген» тәсілге салыстырмалы талдау жүргізілді.
Шығармашылық ойлаудың (креативтіліктің) даму деңгейін және болашақ биология мұғалім-дерінің кәсіби қызметіне дайындығын анықтау мақсатында «Биология мұғалімдерін даярлау» ББ 3-4 курс (N=70) студенттерімен анықтаушы зерттеу кезеңінде Лайкерт шкаласы бойынша Джонсонның бейімделген сауалнамасы және 4 ашық сұрақ өткізілді. Сауалнама нәтижелері студенттердің аралас оқытуға, әсіресе мотивациялық салаға, технологияларды қолдануға және белсенді оқытуға қатысты оң көзқарасын көрсететінін көрсетеді, бірақ олар өзін-өзі оқытуды ұйымдастыруда қиындықтарға тап болады (атап айтқанда, тапсырмаларды орындауда жауапкершілік пен тәуелсіздіктің көрінісі).