Бұл зерттеудің өзектілігі қазіргі кезеңде білімнің экономика мен қоғам дамуының ең құнды ресурсына айналуымен анықталады. Сондықтан білімді дамытуды басқару негіздері қаланатын жоғары білім беру жүйесі білімді басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету мәселесі бойынша зерттеушілердің заманауи әзірлемелеріне негізделуі керек. Алайда, бұл мәселеде, атап айтқанда, ЖОО студенттерінің білімін дамытуды басқарудың тұжырымдамалық негіздерін әзірлеу кезінде қандай зерттеулерге баса назар аудару керек деген мәселе бар. Бұл білімді басқарудың ғылыми негіздемесі алғаш рет кәсіпорын жұмысындағы практикалық әзірлемелердің нәтижелері негізінде жүзеге асырылғандығына байланысты (атап айтқанда, қызметкерлерді ынталандыру мәселелері американдық авторлардың еңбектерінде білімді басқару міндеті ретінде тұжырымдалған).
Зерттеудің мақсаты – жоғары мектепте студенттердің білімін басқарудың тиімділігін қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық негіздерді негіздеу, инновациялық даму міндеттеріне жауап беретін оқытушы-ның құзыреттілік базасын қалыптастыру.
Зерттеу әдістері: білімді басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету мәселесі бойынша зерттеушілердің жұмысын талдау; зерттеушілердің жұмысын талдау негізінде өз тұжырымдарын тұжырымдау болды.
Білімді басқару тұжырымдамасы жоғары оқу орнының даму стратегияларының әдіснамасын әзірлеу мәселелері бойынша, жаңа формациядағы жоғары оқу орындарының оқытушыларын даярлаудың кадрлық және дидактикалық мәселелері бойынша іске асыруды және қамтамасыз етуді талап ететін негізгі міндет деп санаймыз. Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық дағдыларын дамытуды талап ететін білімді тиімді басқаруды қамтамасыз ету қажеттілігі туралы қорытындылар жасалды. Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігінің моделі ұсынылды.