Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ

Жарияланған June 2024
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Бұл зерттеудің өзектілігі қазіргі кезеңде білімнің экономика мен қоғам дамуының ең құнды ресурсына айналуымен анықталады. Сондықтан білімді дамытуды басқару негіздері қаланатын жоғары білім беру жүйесі білімді басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету мәселесі бойынша зерттеушілердің заманауи әзірлемелеріне негізделуі керек. Алайда, бұл мәселеде, атап айтқанда, ЖОО студенттерінің білімін дамытуды басқарудың тұжырымдамалық негіздерін әзірлеу кезінде қандай зерттеулерге баса назар аудару керек деген мәселе бар. Бұл білімді басқарудың ғылыми негіздемесі алғаш рет кәсіпорын жұмысындағы практикалық әзірлемелердің нәтижелері негізінде жүзеге асырылғандығына байланысты (атап айтқанда, қызметкерлерді ынталандыру мәселелері американдық авторлардың еңбектерінде білімді басқару міндеті ретінде тұжырымдалған).

Зерттеудің мақсаты – жоғары мектепте студенттердің білімін басқарудың тиімділігін қамтамасыз ететін психологиялық-педагогикалық негіздерді негіздеу, инновациялық даму міндеттеріне жауап беретін оқытушы-ның құзыреттілік базасын қалыптастыру.

Зерттеу әдістері: білімді басқарудың тиімділігін қамтамасыз ету мәселесі бойынша зерттеушілердің жұмысын талдау; зерттеушілердің жұмысын талдау негізінде өз тұжырымдарын тұжырымдау болды.

Білімді басқару тұжырымдамасы жоғары оқу орнының даму стратегияларының әдіснамасын әзірлеу мәселелері бойынша, жаңа формациядағы жоғары оқу орындарының оқытушыларын даярлаудың кадрлық және дидактикалық мәселелері бойынша іске асыруды және қамтамасыз етуді талап ететін негізгі міндет деп санаймыз. Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық дағдыларын дамытуды талап ететін білімді тиімді басқаруды қамтамасыз ету қажеттілігі туралы қорытындылар жасалды. Мұғалімнің психологиялық-педагогикалық құзыреттілігінің моделі ұсынылды.

pdf (Eng)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Akhmetov A., Kosherbayeva A., Cevikbas S., . 2024. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМІН БАСҚАРУДЫҢ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ АСПЕКТІЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 82, 2 (Чер 2024), 280–288. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.82.2.025.