Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ТӘРБИЕШІЛЕРІНІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛЫҒЫН ДАМЫТУ

Жарияланған December 2020
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада болашақ мектепке дейiнгi бiлiм беру ұйымдары тәрбиешiлерiнiң инновациялық iс-әрекетке даярлығын қалыптастырудағы экcпepименттiк зерттеу нәтижелерiнiң талдауы ұсынылған. Авторлар инновациялық қызметке даярлықтың мотивациялық, компоненттерiн бөлiп көрсетедi. Осы компонент-терге сәйкес экcпepименттiк зерттеуде қолданылатын психодиагностикалық әдiстемелер тандалынды.
Сондай-ақ тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың салыстырмалы нәтижесі және зерттелуші топтардың инновациялық даярлық деңгейлерінің қалыптастырушы эксперименке дейінгі және кейінгі көрсеткіштерінің салыстырмалы диаграммасы суретте берілді. Мұның барлығы зерттеу болжамының дәлелденгендігін куәландырады.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
А.Т. Искакова, Л.Р. Тайтелиева, А.И. Л.Т. 2020. БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ТӘРБИЕШІЛЕРІНІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛЫҒЫН ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 127–132. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.19.