Мақалада болашақ мектепке дейiнгi бiлiм беру ұйымдары тәрбиешiлерiнiң инновациялық iс-әрекетке даярлығын қалыптастырудағы экcпepименттiк зерттеу нәтижелерiнiң талдауы ұсынылған. Авторлар инновациялық қызметке даярлықтың мотивациялық, компоненттерiн бөлiп көрсетедi. Осы компонент-терге сәйкес экcпepименттiк зерттеуде қолданылатын психодиагностикалық әдiстемелер тандалынды.
Сондай-ақ тәжірибелік-эксперименттік жұмыстың салыстырмалы нәтижесі және зерттелуші топтардың инновациялық даярлық деңгейлерінің қалыптастырушы эксперименке дейінгі және кейінгі көрсеткіштерінің салыстырмалы диаграммасы суретте берілді. Мұның барлығы зерттеу болжамының дәлелденгендігін куәландырады.
БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ТӘРБИЕШІЛЕРІНІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛЫҒЫН ДАМЫТУ
Жарияланған December 2020
95
110
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
А.Т. Искакова, Л.Р. Тайтелиева, А.И. Л.Т. 2020. БОЛАШАҚ МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ТӘРБИЕШІЛЕРІНІҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ІС-ӘРЕКЕТКЕ ДАЯРЛЫҒЫН ДАМЫТУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 127–132. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.19.