Мақалада мамандандырылған мектеп оқушыларында білім берудің қазіргі тенденциялары жағдайында функционалдық сауаттылықты қалыптастырудың өзектілігі қарастырылады. Білімді практикада, күнделікті іс-әрекеттің қазіргі жағдайында қолдану мүмкіндігі функционалды сауаттылықтың көрінісі болып табылады. Сондай-ақ, мақалада оқушылардың функционалдық сауаттылығын қалыптастырудағы мұғалімнің рөлі қарастырылады. Мұғалімнің міндеті-педагогикалық жағдай жасау, оқушыларды білім беру процесіне барынша тарту үшін, танымдық белсенділікті дамыту және арттыру арқылы оқытуды ұйымдастыру. Баланың ішкі мотивациясы, зерттелетін материалға деген қызығушылық оң нәтижеге қол жеткізуге мүмкіндік береді. Педагогикалық тәсілді, әдістемелік аспектіні дұрыс таңдау, оқушылардың іс-әрекетін ұйымдастыру, сабақты жоспарлау кезінде электрондық білім беру ресурстарын, оқытудың техникалық құралдарын пайдалану күтілетін нәтижелерге әкеледі.
Авторлар химиялық сауаттылықты қалыптастыру үшін химия сабақтарында әдістемелік құзыреттілік деңгейін, педагогтардың қалауын әдістер мен әдістерді анықтауға арналған сауалнаманы талдау деректерін келтіреді. Сондай-ақ, музыкалық мамандандырылған мектепте химия сабақтарында тәжірибеге бағытталған оқыту әдісі мен кейс-study әдісін қолдануға ерекше назар аударылады. Проблемалық жағдайлар арқылы оқушылардың алдына қойылған міндеттерді шешу шығармашылық әлеуетті қалыптастырады және дамытады, танымдық белсенділік белсендіріледі, демек, ақыл-ой, іздеу қызметі, алынған білім мен дағдыларды талдау және дәлелдеу қабілеті.