Мақалада ұсынылған тақырыптың өзектілігі негізделеді, "Педагог" мамандығына қызығушылықты қалыптастыру және жоғары сынып оқушыларының педагогикалық мамандықты саналы түрде таңдауға деген ынтасын дамыту мәселесіне назар аударылады. Авторлар білім алушылардың болашақ кәсіби жолды таңдауға ерте кәсіби бағдарлануының қазіргі кезеңіндегі өзектілігіне баса назар аударады. Зерттеудің мақсаты-білім алушылардың "Педагог"мамандығын таңдауға дайындығын кәсіби бағдарлау және педагогикалық сүйемелдеу құралы ретінде педагогикалық сыныптардың қызметін негіздеу. Осы мақсатқа жету үшін деректерді теориялық талдау және эмпирикалық өңдеу әдістері қолданылды. Авторлар "педагогикалық сыныптар", "кәсіптік бағдар" және т.б. ұғымдарының мәнін ашады. жүргізілген талдау педагогикалық сыныптардың қызметін ұйымдастырудағы әдіснамалық тәсілдерді негіздеуге мүмкіндік берді. Мақалада білім алушылардың "Педагог"мамандығын таңдауға дайындығын педагогикалық сүйемелдеу процесін ғылыми-әдістемелік қамтамасыз ету сипаттамасы берілген.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СЫНЫПТАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ"ПЕДАГОГ" МАМАНДЫҒЫН ТАҢДАУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН КӘСІБИ БАҒДАРЛАУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНД
Жарияланған October 2023
90
60
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
кәсіби бағдар
кәсіби педагогикалық дайындық
педагогикалық сынып
кәсіби өзін-өзі анықтау
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Колумбаева Ш.Ж., Жанбеков Х.Н.,Сайдахметов Б.С.,Косшыгулова А.С., . 2023. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СЫНЫПТАР БІЛІМ АЛУШЫЛАРДЫҢ"ПЕДАГОГ" МАМАНДЫҒЫН ТАҢДАУҒА ДАЙЫНДЫҒЫН КӘСІБИ БАҒДАРЛАУ ЖӘНЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ СҮЙЕМЕЛДЕУ ҚҰРАЛЫ РЕТІНД. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 265–275. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.023.