Мақалада авторлар қазіргі оқушы дамуының өзекті мәселелерін, атап айтқанда метатанымдық дағдыларды бастауыш сынып оқушысының интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін дамытудың негізі ретінде қарастырады. Мақалада негізгі ұғымдар нақтыланған: метатану, метатану дағдылары. "Метатану" ұғымын және оның бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық интел-лектісін дамытудағы рөлін түсіну тәсілдері анықталды. Бастауыш сынып оқушыларының интел-лектуалды-шығармашылық әлеуетін дамытудағы метатанымдық дағдылардың рөлін зерттеу нәтижелері көрсетілген. Бастауыш сынып оқушыларының метатану және интеллектуалдық-шығарма-шылық потенциалының негізгі сипаттамалары және оның дамуындағы метатанудың жетекші рөлі анықталған. Зерттеу нәтижесінде интеллектуалды және шығармашылық әлеует әмбебаптықты көрсетеді, өйткені ол Мета-пәндік және метатанымдық категория және даралық болып табылады, өйткені оның көрінісі Метатанымдық тәжірибені жалпылау мен түсіндіруге негізделген оқушының мақсатты және бақыланатын процесін білдіреді. Метатану мен интеллектуалды-шығармашылық әлеуеттің белгілі бір байланысы негізінде, сондай-ақ олардың даму үрдісі анықталған сәйкестігі мен циклділігіне сүйене отырып, интеллектуалды-шығармашылық әлеуеттің анықтамасы жасалды. Авторлар бастауыш сынып оқушыларының интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін дамыту-дың негізі ретінде метатанудың мүмкіндіктерін анықтаған. Бастауыш сынып оқушыларының мета-тану және интеллектуалдық-шығармашылық әлеуетінің негізгі сипаттамалары және оның дамуын-дағы метатанудың жетекші рөлі анықталды.
МЕТАТАНЫМДЫҚ ДАҒДЫЛАР БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
Жарияланған December 2023
114
116
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
метатану
метабілім
пәнаралық
интеллектуалдық-шығармашылық
бастауыш сынып оқушысының шығармашылық әлеуеті
интеллектуалдық шығармашылық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Каратаева Т.О., Хан Н.Н., . 2023. МЕТАТАНЫМДЫҚ ДАҒДЫЛАР БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 80, 4 (Груд 2023), 326–337. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.80.4.031.