Мақалада авторлар қазіргі оқушы дамуының өзекті мәселелерін, атап айтқанда метатанымдық дағдыларды бастауыш сынып оқушысының интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін дамытудың негізі ретінде қарастырады. Мақалада негізгі ұғымдар нақтыланған: метатану, метатану дағдылары. "Метатану" ұғымын және оның бастауыш сынып оқушыларының шығармашылық интел-лектісін дамытудағы рөлін түсіну тәсілдері анықталды. Бастауыш сынып оқушыларының интел-лектуалды-шығармашылық әлеуетін дамытудағы метатанымдық дағдылардың рөлін зерттеу нәтижелері көрсетілген. Бастауыш сынып оқушыларының метатану және интеллектуалдық-шығарма-шылық потенциалының негізгі сипаттамалары және оның дамуындағы метатанудың жетекші рөлі анықталған. Зерттеу нәтижесінде интеллектуалды және шығармашылық әлеует әмбебаптықты көрсетеді, өйткені ол Мета-пәндік және метатанымдық категория және даралық болып табылады, өйткені оның көрінісі Метатанымдық тәжірибені жалпылау мен түсіндіруге негізделген оқушының мақсатты және бақыланатын процесін білдіреді. Метатану мен интеллектуалды-шығармашылық әлеуеттің белгілі бір байланысы негізінде, сондай-ақ олардың даму үрдісі анықталған сәйкестігі мен циклділігіне сүйене отырып, интеллектуалды-шығармашылық әлеуеттің анықтамасы жасалды. Авторлар бастауыш сынып оқушыларының интеллектуалды және шығармашылық әлеуетін дамыту-дың негізі ретінде метатанудың мүмкіндіктерін анықтаған. Бастауыш сынып оқушыларының мета-тану және интеллектуалдық-шығармашылық әлеуетінің негізгі сипаттамалары және оның дамуын-дағы метатанудың жетекші рөлі анықталды.
МЕТАТАНЫМДЫҚ ДАҒДЫЛАР БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ
Жарияланған December 2023
Аңдатпа
Тіл
Рус
Кілтті сөздер
метатану
метабілім
пәнаралық
интеллектуалдық-шығармашылық
бастауыш сынып оқушысының шығармашылық әлеуеті
интеллектуалдық шығармашылық
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Каратаева Т.О., Хан Н.Н., . 2023. МЕТАТАНЫМДЫҚ ДАҒДЫЛАР БАСТАУЫШ СЫНЫП ОҚУШЫСЫНЫҢ ИНТЕЛЛЕКТУАЛДЫ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ӘЛЕУЕТІН ДАМЫТУДЫҢ НЕГІЗІ РЕТІНДЕ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 80, 4 (Груд 2023), 326–337. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.80.4.031.