Мақалада жалпы сандық педагогикаға заманауи көзқарас педагогтерінің теориялық және практикалық қызметі контекстінде қарастырылады. Авторлардың пікірінше, заманауи университет педагогінің цифрлық құзыреттіліктерін дамыту және қалыптастыру үшін жағдай жасау мәселелерін дұрыс түсіну және шешу маңызды. Мақалада авторлар жалпы цифрлық білім берудің, атап айтқанда цифрлық педагогтің мәселелері бойынша шетелдік авторлардың, сондай-ақ көршілес елдердің зерттеушілерінің жұмыстарына талдау жасалды. Цифрлық технологиялар мен цифрлық білім беру барған сайын танымал және сұранысқа ие болып отырған Қазақстандағы білім беруді цифрландыру тәжірибесіне ерекше назар аударылды. Жоғары оқу орындарының оқытушылары бүгінгі таңда цифрлық технологиялар саласында білім, білік және дағдыларының жоғары деңгейін көрсетіп отыр деген идея дәлелденді. Қазіргі білім беру жүйесіндегі жұмыс цифрлық сауаттылықтың барлық құрамдас бөліктерінде білімсіз, дағдысыз және көзқарассыз мүмкін емес екені анық.