Мақалада жеке, жүйелік, экологиялық және тұлғалық-белсенділік тәсілдері негізінде әлеуметтік педагогтарды даярлау процесіндегі кәсіби білімнің мәні, мазмұны мен ерекшеліктері ашылады. Студенттерге кәсіби білім берудің мәнін түсінудің әртүрлі тәсілдері келтірілген.
Студенттерге кәсіби білім беруді студенттің мәдениетін кәсіби мақсатты түрде қалыптастыруды қамтамасыз ету процесі ретінде авторлық түсінігі ашылады. Мақала әлеуметтік оқытушының кәсіби мәдениетін оның кәсіби дайындығы нәтижесінде түсінуін сипаттайды, сонымен қатар оның университет-те мақсатты іске асуын, қалыптасуын қамтамасыз етеді. Әлеуметтік мұғалімнің кәсіби мәдениетінің ішкі және сыртқы компоненттері ашылады. Университеттегі әлеуметтік педагогтарды кәсіби даярлаудың негізгі аспектілері көрсетілген, оны қалыптастыруда кәсіби білім қажет: педагогикалық дүниетаным; тұлғаның деонтологиялық негіздері; әлеуметтік педагог ретіндегі әлеуметтік-рөлдік позицияны білу; кәсіби-педагогикалық мінез-құлық мәдениеті; кәсіби қызмет пен азаматтық ұстанымның жеке стилі қарастырылады. Әрбір көрсетілген аспектінің сипаттамалары келтіріліп, университеттің полимәдени ортасында қалыптасу процесінде студенттерге кәсіби білім беру әлеуетін іске асыру ерекшеліктері ашылады.
ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ КӘСІБИ ТӘРБИЕ БЕРУ
Жарияланған December 2020
80
126
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Мардахаев Л.В., М.Л. 2020. ӘЛЕУМЕТТІК ПЕДАГОГТАРДЫ ДАЙЫНДАУДАҒЫ КӘСІБИ ТӘРБИЕ БЕРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 68, 4 (Груд 2020), 78–84. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.11.