Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ

Жарияланған July 2023

147

99

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университет
Аңдатпа

Білім беру жүйесін модернизациялау инновацияларды енгізу процесін қамтиды, ал мұғалім кез-келген қайта құрудың басты кейіпкері болып табылады. Кез-келген білім беру мекемесінің, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымдардың инновациялық қызметі мұғалімнің оқу-тәрбие процесіне педагогикалық жаңалықтарды әзірлеуге және енгізуге дайындығымен тікелей байланысты. Бұл мақалада психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді талдау негізінде инновациялық қызметтің анықтамалары, мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ мұғалімдерінің инновацияға дайындығы ұсынылған, оның құрылымы мотивациялық, танымдық және белсенділік компоненттерін қамтитын мұғалімдердің жеке басының интегративті сипаттамасы ретінде жасалынған, сонымен қатар мұғалімдердің инновациялық қызметке дайындығының қалыптасу деңгейлері анықталған және сипатталған. Әзірленген диагностикалық құралдар (критерийлер, деңгейлер және диагностикалық әдістер) мектепке дейінгі білім беру сатысының мұғалімдерінде инновациялық қызметке дайындықтың қалыптасу деңгейін анықтау мақсатында практикалық қызметте сыналды

pdf (English)
Тіл

English

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Taiteliyeva L.,Kyyakbayeva U., Serzhanuly B., . 2023. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 4, 79 (Лип 2023), 200–208. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.021.