Білім беру жүйесін модернизациялау инновацияларды енгізу процесін қамтиды, ал мұғалім кез-келген қайта құрудың басты кейіпкері болып табылады. Кез-келген білім беру мекемесінің, оның ішінде мектепке дейінгі ұйымдардың инновациялық қызметі мұғалімнің оқу-тәрбие процесіне педагогикалық жаңалықтарды әзірлеуге және енгізуге дайындығымен тікелей байланысты. Бұл мақалада психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді талдау негізінде инновациялық қызметтің анықтамалары, мектепке дейінгі ұйымдардың болашақ мұғалімдерінің инновацияға дайындығы ұсынылған, оның құрылымы мотивациялық, танымдық және белсенділік компоненттерін қамтитын мұғалімдердің жеке басының интегративті сипаттамасы ретінде жасалынған, сонымен қатар мұғалімдердің инновациялық қызметке дайындығының қалыптасу деңгейлері анықталған және сипатталған. Әзірленген диагностикалық құралдар (критерийлер, деңгейлер және диагностикалық әдістер) мектепке дейінгі білім беру сатысының мұғалімдерінде инновациялық қызметке дайындықтың қалыптасу деңгейін анықтау мақсатында практикалық қызметте сыналды
МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ
Жарияланған July 2023
147
99
Аңдатпа
Тіл
English
Кілтті сөздер
педагогикалық инновациялар
инновациялық қызмет
мектепке дейінгі білім берудің болашақ педагогтары
дайындық
компоненттер
деңгейлер
диагностика
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Taiteliyeva L.,Kyyakbayeva U., Serzhanuly B., . 2023. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ БІЛІМ БЕРУДІҢ БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРЫНЫҢ ИННОВАЦИЯЛЫҚ ҚЫЗМЕТКЕ ДАЙЫНДЫҒЫНЫҢ МОНИТОРИНГІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 4, 79 (Лип 2023), 200–208. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.021.