Мақалада педагогикалық емес профильдегі жоғары оқу орындарының оқытушыларын даярлау
мәселесі өзекті болады. Авторлар білім беру процесінің сапасын жақсартудың маңызды шарты ретінде
олардың жеке құрылымындағы психологиялық-педагогикалық компоненттің рөлі мен маңыздылығын
негіздейді. Осы жұмыста жүзеге асырылатын негізгі идея: Қазақстанның жоғары мектебінің ақпараттық
оқыту жүйесінен жоғары білім беру педагогтерінің маңызды жүйелі психологиялық-педагогикалық
дайындығынан тыс, олардың тұлғалық-кәсіби өсу тетіктерін меңгеруінен тыс, креативті дамитын
проблемалық жүйеге көшуі мүмкін емес.
Шетелдік тәжірибені, әдеби дереккөздерді талдау нәтижесінде авторлар ЖОО оқытушыларының
біліктілігін арттыру курстарының мазмұнын жаңарту, жоғары оқу орнынан кейінгі білімнің білім беру
бағдарламаларын жаңғырту арқылы педагогикалық емес бейіндегі қазақстандық жоғары мектеп
педагогтерінің психологиялық-педагогикалық даярлығын күшейту қажеттілігі туралы қорытынды
жасайды. Бұл тұрғыда авторлар "жоғары білім беру мұғалімі", университет оқытушысының көмекшісі
қосымша мамандығын енгізуді перспективалы бағыт деп санайды.
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕМЕС ПРОФИЛЬДЕГІ ЖОО ОҚЫТУШЫСЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰРАУЫШ ТУРАЛЫ
Жарияланған December 2020
86
203
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Жампеисова К.К., Хан Н.Н., Колумбаева Ш.Ж., . 2020. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЕМЕС ПРОФИЛЬДЕГІ ЖОО ОҚЫТУШЫСЫ ТҰЛҒАСЫНЫҢ ҚҰРЫЛЫМЫНДАҒЫ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚҰРАУЫШ ТУРАЛЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 4, 71 (Груд 2020), 6–12. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-4.1728-5496.01.