Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ

Жарияланған March 2020
Аңдатпа

Мақалада кәсіби даярлау процесінде студенттердің сын тұрғысынан ойлауын дамыту мәселелері
қарастырылады. Қазақстан Республикасында қабылданған нормативті құжаттардағы ұсынылып
отырған зерттеудің өзектілігі талданған. Қазақстан Республикасында білім беру жүйесінде
пайдаланылып келе жатқан білім беру технологиялары, оның ішінде, Кэмбридж жүйесінің жеті
модулі аталып көрсетілген. Студенттердің сын тұрғысынан ойлауының маңызды элементтері болып
табылатын сын тұрғысынан ойлаудың негізгі құрылымдық элементтері келтірілген. Мұғалімнің сын
тұрғысынан ойлауының негізгі сипаттамалары мен сын тұрғысынан ойлаудың маңызды
ерекшеліктері, сондай-ақ, сын тұрғысынан ойлауды қалыптастырудағы рефлексия мен бағалаудың
ролі қарастырылған. Студенттердің сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологиясын пайдаланудағы
студент пен педагогтің ролі анықталған. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәнін
оқыту мысалы негізінде сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолданудың педагогикалық
мүмкіндіктері келтірілген.

pdf (Рус)
Тіл

Қаз

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
К.З. Халықова, . 2020. КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 101–106. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.17.