Мақалада кәсіби даярлау процесінде студенттердің сын тұрғысынан ойлауын дамыту мәселелері
қарастырылады. Қазақстан Республикасында қабылданған нормативті құжаттардағы ұсынылып
отырған зерттеудің өзектілігі талданған. Қазақстан Республикасында білім беру жүйесінде
пайдаланылып келе жатқан білім беру технологиялары, оның ішінде, Кэмбридж жүйесінің жеті
модулі аталып көрсетілген. Студенттердің сын тұрғысынан ойлауының маңызды элементтері болып
табылатын сын тұрғысынан ойлаудың негізгі құрылымдық элементтері келтірілген. Мұғалімнің сын
тұрғысынан ойлауының негізгі сипаттамалары мен сын тұрғысынан ойлаудың маңызды
ерекшеліктері, сондай-ақ, сын тұрғысынан ойлауды қалыптастырудағы рефлексия мен бағалаудың
ролі қарастырылған. Студенттердің сын тұрғысынан ойлауын дамыту технологиясын пайдаланудағы
студент пен педагогтің ролі анықталған. «Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар» пәнін
оқыту мысалы негізінде сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясын қолданудың педагогикалық
мүмкіндіктері келтірілген.
КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ
Жарияланған March 2020
103
194
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
кәсіби даярлау, сын тұрғысынан ойлау, рефлексия, бағалау, сын тұрғысынан ойлауды дамыту технологиясы
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
К.З. Халықова, . 2020. КӘСІБИ ДАЯРЛАУ ПРОЦЕСІНДЕ СТУДЕНТТЕРДІҢ СЫН ТҰРҒЫСЫНАН ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ МӘСЕЛЕЛЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 65, 1 (Бер 2020), 101–106. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-1.1728-5496.17.