модульдік-құзыреттілік тәсілдің теориялық-әдіснамалық салыстырмалы талдауы берілген. Мақала әр
түрлі білім траекториялары бар екі посткеңестік елдердегі әдістемелердің, технологиялардың
диверсификациясын шолу-аналитикалық зерттеуге арналған. Зерттеу "Кәсіптік Оқыту", "Дизайн",
"Сценография" мамандықтары үшін заңнамалық-нормативтік құжаттардың талдауын, сондай-ақ
Қазақстан мен Латвияның кәсіби құзыреттілігін қалыптастырудың педагогикалық үдерісін
ұйымдастырудың салыстырмалы талдауын қамтиды. Зерттеудің мақсаты Болон жүйесі шеңберінде
қызметін жүзеге асыратын жоғары оқу орындарында білім беру процесінің екі түріне талдау жүргізу
болып табылады. Зерттеу міндеті екі елде де Педагогикалық үдерісті ұйымдастырудың
айырмашылығын және ұқсастығын анықтау, олардың системасын, құрылымы мен формаларын
анықтау болып табылады. Зерттеу нәтижелері Қазақстанның жоғары оқу орындарында білім беру
үдерісі үшін қорытынды жасауда көрініс тапты.
ҚАЗАҚСТАН МЕН ЛАТВИЯДАҒЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ЖОБАЛАУДА МОДУЛЬДІК-ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІ ТАЛДАУ
Жарияланған August 2020
114
94
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
Модульдік Білім Беру Бағдарламалары(МББ), Жоғары Оқу Орындарындағы Білім Беру Үдерісі, Кәсіби құзыреттілік.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
М.Е. Жангужинова, К.К. Абилкаламова, А.М. Сабитова, . 2020. ҚАЗАҚСТАН МЕН ЛАТВИЯДАҒЫ ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫНДА БІЛІМ БЕРУ ПРОЦЕСІН ЖОБАЛАУДА МОДУЛЬДІК-ҚҰЗЫРЕТТІЛІК ТӘСІЛДІ ТАЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 69–74. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.12.