Мақалада мазасыздық көріністері бар мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың әдіснамалық негізі жеке тұлғаға бағытталған тәсіл болып, оның аясында мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында мазасыз балалармен өзара әрекеттесудің негізгі принциптері, формалары мен әдістері тұжырымдалған.Авторлар ұсынған психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасы мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ауырлығы мен ерекшелігін зерттеу негізінде жасалған.Зерттеу барысында мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басының дамуындағы мазасыздықты жеңу тиімділігінің ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары анықталды.
Зерттеу мақсаттары: мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ерекшеліктерін зерттеу және мектепке дейінгі білім беру ұйымында психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын жасау.
Зерттеу әдістері: психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді теориялық талдау, педагогикалық, ұйымдастырушылық - әдістемелік құжаттаманы зерттеу және талдау; педагогикалық тәжірибені жалпылау; жүйелеу, модельдеу.
Нәтижелер. Мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесінде мазасыздық деңгейі жоғары балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламасының жобасы ұсынылды.
Жұмыстың ғылыми жаңалығы мен теориялық маңыздылығы мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ерекшеліктері туралы ғылыми идеяларды білім беру процесіне қосу тұрғысынан кеңейту және нақтылау болып табылады; мектепке дейінгі білім беру ұйымында мазасыздық белгілері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайларын анықтау.
Жұмыстың практикалық маңыздылығы. Зерттеудің жалпыланған нәтижелері тәрбиешілердің, педагог-психологтардың және мектепке дейінгі ұйымның басқа мамандарының қызметінде; диагностикалық және психокоррекциялық жұмыста қолданылуы мүмкін; мектеп жасына дейінгі балаларға мазасыздық көріністерімен көмек көрсету үшін бағдарламалар, әдістемелік материалдар жасау кезінде.