Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

МАЗАСЫЗДЫҚ КӨРІНІСТЕРІМЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Жарияланған October 2023

130

194

Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада мазасыздық көріністері бар мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың әдіснамалық негізі жеке тұлғаға бағытталған тәсіл болып, оның аясында мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында мазасыз балалармен өзара әрекеттесудің негізгі принциптері, формалары мен әдістері тұжырымдалған.Авторлар ұсынған психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасы мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ауырлығы мен ерекшелігін зерттеу негізінде жасалған.Зерттеу барысында мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басының дамуындағы мазасыздықты жеңу тиімділігінің ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары анықталды.

Зерттеу мақсаттары: мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ерекшеліктерін зерттеу және мектепке дейінгі білім беру ұйымында психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын жасау.

Зерттеу әдістері: психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді теориялық талдау, педагогикалық, ұйымдастырушылық - әдістемелік құжаттаманы зерттеу және талдау; педагогикалық тәжірибені жалпылау; жүйелеу, модельдеу.

Нәтижелер. Мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесінде мазасыздық деңгейі жоғары балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламасының жобасы ұсынылды.

Жұмыстың ғылыми жаңалығы мен теориялық маңыздылығы мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ерекшеліктері туралы ғылыми идеяларды білім беру процесіне қосу тұрғысынан кеңейту және нақтылау болып табылады; мектепке дейінгі білім беру ұйымында мазасыздық белгілері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайларын анықтау.

Жұмыстың практикалық маңыздылығы. Зерттеудің жалпыланған нәтижелері тәрбиешілердің, педагог-психологтардың және мектепке дейінгі ұйымның басқа мамандарының қызметінде; диагностикалық және психокоррекциялық жұмыста қолданылуы мүмкін; мектеп жасына дейінгі балаларға мазасыздық көріністерімен көмек көрсету үшін бағдарламалар, әдістемелік материалдар жасау кезінде.

pdf (Русский)
Тіл

Русский

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Конысбаева А.Б., Бекмагамбетова Р.К., Завалишина О.В. , . 2023. МАЗАСЫЗДЫҚ КӨРІНІСТЕРІМЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 359–370. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.032.