Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

МАЗАСЫЗДЫҚ КӨРІНІСТЕРІМЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ

Жарияланған October 2023
Абай атындағы Қазақ ұлттық педагогикалық университеті
Аңдатпа

Мақалада мазасыздық көріністері бар мектеп жасына дейінгі балаларды психологиялық-педагогикалық қолдауды ұйымдастыру мәселелері қарастырылады. Психологиялық-педагогикалық қолдаудың әдіснамалық негізі жеке тұлғаға бағытталған тәсіл болып, оның аясында мектепке дейінгі білім беру мекемесі жағдайында мазасыз балалармен өзара әрекеттесудің негізгі принциптері, формалары мен әдістері тұжырымдалған.Авторлар ұсынған психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасы мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ауырлығы мен ерекшелігін зерттеу негізінде жасалған.Зерттеу барысында мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесінде мектеп жасына дейінгі балалардың жеке басының дамуындағы мазасыздықты жеңу тиімділігінің ұйымдастырушылық-педагогикалық шарттары анықталды.

Зерттеу мақсаттары: мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ерекшеліктерін зерттеу және мектепке дейінгі білім беру ұйымында психологиялық-педагогикалық қолдау бағдарламасын жасау.

Зерттеу әдістері: психологиялық-педагогикалық әдебиеттерді теориялық талдау, педагогикалық, ұйымдастырушылық - әдістемелік құжаттаманы зерттеу және талдау; педагогикалық тәжірибені жалпылау; жүйелеу, модельдеу.

Нәтижелер. Мектепке дейінгі ұйымның тәрбие-білім беру процесінде мазасыздық деңгейі жоғары балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу бағдарламасының жобасы ұсынылды.

Жұмыстың ғылыми жаңалығы мен теориялық маңыздылығы мектеп жасына дейінгі балалардағы мазасыздықтың ерекшеліктері туралы ғылыми идеяларды білім беру процесіне қосу тұрғысынан кеңейту және нақтылау болып табылады; мектепке дейінгі білім беру ұйымында мазасыздық белгілері бар балаларды психологиялық-педагогикалық қолдаудың ұйымдастырушылық-педагогикалық жағдайларын анықтау.

Жұмыстың практикалық маңыздылығы. Зерттеудің жалпыланған нәтижелері тәрбиешілердің, педагог-психологтардың және мектепке дейінгі ұйымның басқа мамандарының қызметінде; диагностикалық және психокоррекциялық жұмыста қолданылуы мүмкін; мектеп жасына дейінгі балаларға мазасыздық көріністерімен көмек көрсету үшін бағдарламалар, әдістемелік материалдар жасау кезінде.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Конысбаева А.Б., Бекмагамбетова Р.К., Завалишина О.В. , . 2023. МАЗАСЫЗДЫҚ КӨРІНІСТЕРІМЕН МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ БАЛАЛАРҒА ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ КӨРСЕТУДІ ҰЙЫМДАСТЫРУ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 359–370. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.032.