Бұл мақала шет тілдерін оқытудағы педагогикалық инновацияның ерекшеліктерін теориялық зерттеу және негіздеу мақсатында академиялық әдебиеттерді жүйелі шолуға негізделген. Зерттеу сонымен қатар білім беру сапасын арттыруға және шет тілін меңгеруде үздік нәтижелерге қол жеткізуге ықпал ететін тиімді және заманауи әдістемелерді, құралдар мен тәсілдерді әзірлеу мақсатында шет тілдерін оқытуда педагогикалық инновацияның мүмкіндіктерін зерттеуге бағытталған. Зерттеу әдістемесі кілт сөздерді қолдана отырып, академиялық әдебиеттерге жүйелі шолуды және Scopus, Web of Science, ResearchGate сияқты мәліметтер базасынан мақалаларды іздеуді қамтиды, Academic.edu және Google Scholar. Зерттеу соңғы онжылдықта жарияланған мақалаларды қамтиды және шет тілін оқыту контекстінде педагогикалық инновацияларды қолданудың оң және теріс жақтарын талдауды қамтиды. Талдау нәтижелері шет тілін оқытуда инновациялық тәсілдерді қолдану студенттердің мотивациясын арттыруға, коммуникативтік дағдыларды дамытуға және оқу процесіне белсенді қатысуға ықпал ететінін көрсетеді. Заманауи технологияларды қолдану, геймификация, белсенді және жобалық оқыту, сондай-ақ мәдени компонентті интеграциялау жоғары нәтижелерге қол жеткізуде өз тиімділігін көрсетеді. Осылайша, бұл зерттеу академиялық әдебиеттерді талдауға негізделген шет тілін оқытудың заманауи тәсілдері мен әдістеріне құнды шолу жасайды. Алынған нәтижелер білім беру сапасын арттыруға және шет тілін оқытуда үздік нәтижелерге қол жеткізуге ықпал ететін инновациялық әдістер мен құралдарды әзірлеуге ұмтылатын педагогтар мен зерттеушілер үшін пайдалы болуы мүмкін.
ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИННОВАТИКАНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ
Жарияланған July 2023
153
114
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Bitleuov A., Zhumasheva S. , . 2023. ШЕТЕЛ ТІЛДЕРІН ОҚЫТУДАҒЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ИННОВАТИКАНЫҢ МҮМКІНДІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Лип 2023), 232–240. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.025.