Қазіргі отандық білім берудің ең маңызды мақсаты – еліміздің адамгершілігі жоғары, шығармашыл, бастамашыл, құзыретті тұлғаны қалыптастыру және дамыту үшін білім беру, әлеуметтік-педагогикалық қолдау көрсету. Рухани-адамгершілік тәрбие мәселесі бүгінде біздің қоғамда бұрынғыдан да өткір болып отыр. Дәстүрлі құндылықтардан алыстау нәтижесінде қоғамда пайда болған рухани өмірдегі дәрменсіздік пен бейберекеттік рухани жұтаңдыққа әкелді. Адамның өзіне, қоғамға, мемлекетке, жалпы әлемге деген көзқарасын дәстүрлі моральдық нормалар мен моральдық идеалдар негізінде бағалау және саналы түрде құру қабілетін қалыптастыру қажет.
Біздің зерттеу жұмысымыздың мәселесі – оқу-тәрбие іс-әрекеті процесінде көру қабілеті бұзылған оқушылардың рухани-адамгершілік тәрбиесіне педагогикалық жағдай жасау, сонымен қатар білім мазмұны құрылымындағы рухани-адамгершілік мәдениетті дамытудағы халық музыкасының орнын анықтау. Тұлғаның рухани-адамгершілік дамуы – әлеуметтену процесінде жүзеге асырылатын тұлғаның құндылық-семантикалық саласының дәйекті түрде кеңеюі мен нығаюында жатыр.