Мақалада Қазақстан Республикасындағы қосымша білім беру жүйесінің қалыптасу тарихы, қайта құрылуы қарастырылды. Аталған тақырып бойынша зерттеулер жүргізген ғалымдардың еңбектеріне тоқталдық. Қазіргі уақытта Қазақстан Республикасында қосымша білім беруді жүзеге асырып отырған ұйымдар мен қайта құрылған қосымша білім беру мекемелері көрсетілді. Сонымен бірге, қосымша білім беруді мемлекет тарапынан жүзеге асыруды қамтамасыз етіп отырған Оқушылар үйіндегі оқу-тәрбие үрдісініңің ерекшеліктері анықталды. Аталған мекемелердегі басшылыққа алынатын құжаттар, оқу-тәрбие үрдісін бақылау, есеп беру түрлері талданып, өзіндік көзқарастар айтылды. Қосымша білім беру ұйымдарындағы педагогтар, олардың лауазымдық міндеттері көрсетілді. Оқушылар үйі оқу-тәрбие үрдісінде басшылыққа алынатын Үлгілік (типтік), авторлық, модифициаланған (бейімделген) оқу бағдарламаларының ерекшеліктеріне тоқталдық. Бұл бағдарламаларды оқу-тәрбие үрдісінде қолдану баяндалды.
ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (№2 Оқушылар үйі мысалында)
Жарияланған July 2023
200
141
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
қосымша білім беру
Оқушылар үйі
стандарт
номативтік құжаттар
үлгілік
авторлық
модифициаланған бағдарламалар
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Киясова Б.А, . 2023. ҚОСЫМША БІЛІМ БЕРУ БАҒДАРЛАМАЛАРЫН ЖҮЗЕГЕ АСЫРУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ (№2 Оқушылар үйі мысалында). Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 4, 79 (Лип 2023), 287–293. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.031.