Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ

Жарияланған May 2021
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Инклюзивті білім беру, білім – адамның негізгі құқығы және ол әділетті қоғамның
негізі болып табылады деген сенімнен туындайды. Инклюзивті білім беру – тұлғаның
арнайы білім беру қажеттіліктері, жеке мүмкіндіктері мен қаблеттерін ескере отырып,
барлық студенттердің білім алуына тең дәрежеде бірдей қол жеткізуін қамтамасыз ету.
Мүмкіндігі шектеулі адамдарға арнайы білім беру жүйесіне қатысуға кедергі келтіретін
функционалды шектеулерден туындаған ерекше талаптарға сәйкес қоғамда өмір сүруге
мүмкіндік беретін негізгі фундаментальды білімге ие болуы керек.
Инклюзивті білім беру жүйесі дегеніміз - барлық балаларды, соның ішінде
мүмкіндіктері шектеулі балаларды жалпы білім үрдісіне толық енгізу және әлеуметтік
бейімделуіне, жынысына, шығу тегіне, дініне, жағдайына қарамастан, балаларды айыратын
кедергілерді жоюға, ата-аналарын белсенділікке шақыруға, баланың түзеу-педагогикалық
және әлеуметтік мұқтаждықтарына арнайы қолдау, яғни, жалпы білім беру сапасы сақталған
тиімді оқытуға бағытталған мемлекеттік саясат. Демек, инклюзивті оқыту негізінде
мүмкіндігі шектеулі барлық балаларға деген теңдік қатынасты қамтамасыз ету, сонымен
бірге оқытудың ерекше қажеттілігі бар балаларға арнайы жағдай қалыптастырудың терең
ойы жатыр.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
A.М. Shatayeva, L.Х. Makina, D.А. Batayev . 2021. ИНКЛЮЗИВТІ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ХИМИЯ ПӘНІ МҰҒАЛІМДЕРІН ДАЯРЛАУДЫҢ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 69, 1 (Трав 2021), 91–101. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5496.12.