Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Жарияланған May 2021
Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Мақала болашақ педагог-психологтардың диагностикалық құзіреттілігін қалыптасыру
мәселелеріне арналған. Диагностикалық құзіреттілік қалыптасуының алғышарттарының
кейбір аспектілері қарастырылады. Диагностикалық құзіреттілік адам өмірінің жаңа ортасы
және әлеуметтік өзгерістер факторы ретінде сипатталады. Шетелдік, ресейлік және отандық
ғалымдардың ғылыми зерттеулерін талдау негізінде диагностикалық құзіреттілікке
байланысты ұғымдар талданған. Білім беру жүйесінде болашақ педагог-психологтардың
диагностикалық құзыреттілігін жүзеге асыру тәжірибесін зерттеу мәселесі ерекше маңызға
ие. Мақалада мәдени, ұлттық құндылықтар контекстіндегі болашақ педагог-психологтардың
диагностикалық құзыреттілік мәселелері бойынша ғылыми зерттеулердегі негізгі теориялық
тәсілдер талданды. Болашақ педагог-психологтардың әлеуметтік құзыреттілігін әлеуметтік
құзыреттілік мәселесі тарихына экскурс жасалды. Ресейлік және отандық ғалымдардың
ғылыми зерттеулерін талдау негізінде болашақ педагог-психологтардың диагностикалық
құзыреттілігің негізгі әдіснамалық тәсілдерді анықтауға әрекет жасалды. Осы мәселені
қарастыруда этностың тарихи-мәдени және рухани құндылықтарына қазіргі заманғы
әлеуметтік-мәдени болмыстармен бірге ерекше назар аудару қажет. болашақ педагог психологтардың  диагностикалық құзыреттілігің мәселелерді пәнаралық зерттеу қажеттілігі өзекті болып отыр.

pdf (Рус)
Тіл

Eng

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Saudabayeva G.S., Sholpankulova G.K., Toleukhanova A.D, . 2021. БОЛАШАҚ ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГТАРДЫҢ ДИАГНОСТИКАЛЫҚ ҚҰЗІРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 69, 1 (Трав 2021), 66–73. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5496.09.