Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

Жарияланған May 2021

174

164

Абай атындағы ҚазҰПУ
Аңдатпа

Бұл мақалада болашақ педагог-тәрбиешінің жоғары оқу орындағы зерттеушілік
мәдениетін қалыптастырып, студенттің өзін-өзі дамытуға бағытталған білім беру кеңістігін
жаңғырту мәселелері қарастырылған. Білім беру саласындағы түбегейлі өзгерістер мен
жаңашылдықтар педагогтарға үлкен жауапкершілікті талап ету. Студенттердің ғылымизерттеу қызметіне дайындығын қалыптастырудың жаңа тәсілдерін қалыптастыру екені
белгілі.
Бүгінгі таңда инновациялық процестерге белсенділікті танытуға, баланың жеке
ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін, қабілеттерін зерттеуге және осы негізде мектепке дейінгі
білім беру мекемесінде оқу процесін жобалауға және ұйымдастыруға қабілетті мектеп
жасына дейінгі балалардың тәрбиешісі қажет. Сондықтан, мақалада студенттердің мектепке
дейінгі білім беру жүйесінде зерттеу қызметіне дайындығын қалыптастыру моделін табысты
іске асыруды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар анықталып талдаулар жасалды.
Зерттеу барысында зерттеу қызметін сәтті жүзеге асыру үшін танымдық, кәсіби және
құндылық, жеке және әлеуметтік маңызды мотивтердің үйлесуі қажет екендігі анықталды.

pdf (Русский)
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Мамытбаева Ж.А., Қияқбаева Ұ.Қ., Мамаева А.Е., . 2021. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 69, 1 (Трав 2021), 48–52. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5496.06.