Бұл мақалада болашақ педагог-тәрбиешінің жоғары оқу орындағы зерттеушілік
мәдениетін қалыптастырып, студенттің өзін-өзі дамытуға бағытталған білім беру кеңістігін
жаңғырту мәселелері қарастырылған. Білім беру саласындағы түбегейлі өзгерістер мен
жаңашылдықтар педагогтарға үлкен жауапкершілікті талап ету. Студенттердің ғылымизерттеу қызметіне дайындығын қалыптастырудың жаңа тәсілдерін қалыптастыру екені
белгілі.
Бүгінгі таңда инновациялық процестерге белсенділікті танытуға, баланың жеке
ерекшеліктерін, мүмкіндіктерін, қабілеттерін зерттеуге және осы негізде мектепке дейінгі
білім беру мекемесінде оқу процесін жобалауға және ұйымдастыруға қабілетті мектеп
жасына дейінгі балалардың тәрбиешісі қажет. Сондықтан, мақалада студенттердің мектепке
дейінгі білім беру жүйесінде зерттеу қызметіне дайындығын қалыптастыру моделін табысты
іске асыруды қамтамасыз ететін педагогикалық жағдайлар анықталып талдаулар жасалды.
Зерттеу барысында зерттеу қызметін сәтті жүзеге асыру үшін танымдық, кәсіби және
құндылық, жеке және әлеуметтік маңызды мотивтердің үйлесуі қажет екендігі анықталды.
ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ
Жарияланған May 2021
174
164
Аңдатпа
Тіл
Қазақ
Кілтті сөздер
зерттеуші, мәдениет, педагог, шеберлік, тәрбиеші
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Мамытбаева Ж.А., Қияқбаева Ұ.Қ., Мамаева А.Е., . 2021. ЖОҒАРЫ ОҚУ ОРЫНДАРЫ ЖАҒДАЙЫНДА ПЕДАГОГ-ТӘРБИЕШІЛЕРДІҢ ЗЕРТТЕУШІЛІК МӘДЕНИЕТІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 69, 1 (Трав 2021), 48–52. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5496.06.