Зерттеуде цифрландырудың білім беруге ықпалы тұрғысынан оның өзектілігіне назар аудара отырып, бастауыш сынып оқушыларының ағылшын тілін меңгеру контекстінде геймификацияны қолдану қарастырылады. Дамып келе жатқан білім беру парадигмаларының аясында зерттеу жас оқушылардың ағылшын тілін меңгеруін жақсарту үшін ойын негізіндегі оқытуды пайдаланудағы олқылықты анықтайды. Мақсаты: геймификация әдістерінің оқушылардың белсенділігін, мотивациясын және тілді меңгеру деңгейін арттырудағы тиімділігін бағалау. Аралас әдістер әдісін қолдана отырып, зерттеу мұғалімдер мен студенттердің сапалы кері байланысымен оқушылардың үлгерімі туралы деректердің сандық талдауын біріктіреді. Зерттеуде жан-жақты деректерді жинау үшін стандартталған тестілер, сауалнамалар және сұхбаттар арқылы бастауыш сынып оқушылары мен мұғалімдерінің мақсатты үлгісі пайдаланылды. Нәтижелер геймификацияның студенттердің ағылшын тілі дағдыларына, соның ішінде сөздік қорын, грамматикасын және жалпы тілдік құзыреттілігін арттыруға айтарлықтай оң әсерін көрсетеді. Мұғалімдер оқушылардың оқу іс-әрекетіне белсенділігі мен қызығушылығының артқанын хабарлады. Негізгі қорытындылар бастауыш білім берудегі түрлендіру құралы ретінде геймификацияның әлеуетін көрсетеді, бұл интерактивті және оқушыға бағытталған оқыту әдістемелеріне парадигманы өзгертуді ұсынады. Нәтижелер әртүрлі оқу қажеттіліктері мен қалауларын қанағаттандыру үшін оқытудың инновациялық стратегияларын біріктірудің маңыздылығын көрсету арқылы педагогикалық дискурсқа ықпал етеді.
ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЖӘНЕ ОНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ҚОЛДАНУ
Жарияланған March 2024
253
328
Аңдатпа
Тіл
English
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Duisenova M., Zhorabekova A., . 2024. ГЕЙМИФИКАЦИЯ ЖӘНЕ ОНЫ БАСТАУЫШ МЕКТЕПТЕ АҒЫЛШЫН ТІЛІН ОҚЫТУ ҮДЕРІСІНДЕ ҚОЛДАНУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 3, 82 (Бер 2024), 406–417. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2024.81.1.035.