Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

LESSON STUDY БАҒДАРЛАМАСЫН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН

Жарияланған May 2021
Қорқыт ата атындағы Қызылорда университеті
Аңдатпа

Мақала авторлары қазіргі жағдайда өз бетінше шешім қабылдай алатын және оны
жүзеге асыруға жеке өзі жауап беретін қабілеті жоғары әлеуметтік, шығармашылық тұлғаға
деген сұраныстың артқанын баса айтады. Оқытушылар арасында кәсіби құзыреттілікті
қалыптастыру үдерісінің маңыздылығы объективті түрде өсті, Мақалада авторлар оқыту
әдістерін жетілдіру, оқытушылардың педагогикалық шеберліктерін арттыру және олардың
үнемі кәсіби дамуын арттыру мақсатында Lesson study-ді университеттің оқу үдерісінде
еңгізу тәжірибесі туралы айтады. Lesson study студенттердің аудиториясында тікелей
зерттеудің ерекше түрі ретінде қарастырылады, бұл оқытушылардың бірлескен жұмысы
арқылы студенттердің білім сапасын көтеруге бағытталған, сонымен қатар оқытушылардың
педагогикалық шеберлік деңгейін көтеруге, зерттеу дағдыларын одан әрі дамытуға
бағытталған, алынған нәтижелер талданады. Бұл тәсілді университет тәжірибесінде қолдану
қажеттілігі туралы қорытынды жасалады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Майгельдиева Ж.М., Курманбаев Р.Х., Қоянбаева Ұ.Б., . 2021. LESSON STUDY БАҒДАРЛАМАСЫН ЖОО-НЫҢ ОҚУ ПРОЦЕСІНЕ ЕНГІЗУ ТӘЖІРИБЕСІНЕН. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 69, 1 (Трав 2021), 36–48. DOI:https://doi.org/10.51889/2021-1.1728-5496.05.