Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту
Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы

МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУДА КЕЙС-СТАДИДІ ӘДІСІНІҢ РӨЛІ

Жарияланған October 2023

132

164

Қазақ ұлттық қыздар педагогикалық университет
Аңдатпа

Бұл мақалада мектепке дейінгі  ересек топ балаларының танымдық  дербестігін дамытуда кейс-стади әдісінің  рөлі туралы қарастырылған. Ғылыми зерттеулерді талдай отырып «кейс-стади» ұғымына  анықтама берілген. Сонымен қатар, құрылымдық компоненттерін мотивациялық; мазмұнды-операциялық; ерікті деп топтайды.

    Кейс-стади әдісін  қолдана отырып, мектеп жасына дейінгі ересек балалардың танымдық дербестігін дамыту моделі құрылған. Модель құрастырудағы мақсат кейс-стади арқылы ерсек топ балаларының  танымдық дербестігін  дамыту.  Модельдің мазмұнында кейс суреттері, кейс - иллюстрациялары, рөлдік жобалау түрлерін ұсынған.

     Мектепке дейінгі білім беруде кейс-стадиін қолданудың ғылыми тәсілдерін, қағидаларын, талаптарын негіздеп, ұйымдастырылған іс-әрекеттерде кейс-тапсырмаларының  әр түрін көркем әдебиет бойынша қолдану, сөйлеу тілін дамыту және қоршаған ортамен танысу бойынша ұсыныстар беріледі. 

    Ересек мектеп жасына дейінгі балалардың танымдық дербестігінің деңгейін анықтауға бағытталған диагностикалық әдістер көрсетілген.

pdf
Тіл

Қазақ

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Метербаева К.М., . 2023. МЕКТЕПКЕ ДЕЙІНГІ ЕРЕСЕК ТОП БАЛАЛАРЫНЫҢ ТАНЫМДЫҚ ДЕРБЕСТІГІН ДАМЫТУДА КЕЙС-СТАДИДІ ӘДІСІНІҢ РӨЛІ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 338–345. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.030.