Қазіргі уақытта Қазақстанның жоғары оқу орындары техникалық мамандықтар бойынша мамандарды даярлауда құзыреттілікке негізделген тәсілді енгізуде. Техникалық ЖОО бітірушінің негізгі құзыреттіліктері шеңберінде өзара байланысты және бірін-бірі толықтыратын ішкі құзыреттіліктердің тұтас кешенінен тұратын мәдениетаралық коммуникативті құзыреттілік көрсетілген. Бұл мақаланы жазудағы мақсат – техникалық университет студенттерінің мәдениетаралық және коммуникативті құзыреттілігін қалыптастырудағы ситуациялық технологияны эксперименттік сынау нәтижелерінің бір бөлігін көрсету. Ситуациялық тапсырмалар студенттерді нақты күнделікті, академиялық немесе кәсіби жағдайларға жақын жағдайларға батыруға бағытталған. Оларды қолдану нәтижесінде студенттердің шет тілін үйренуге деген ынтасы артады, оқытылатын материал еркін түрде тәжірибеде бекітіледі, қарым-қатынас дағдылары дамып, топта жұмыс істеу қабілеті қалыптасады. Кәсіби-бағытталған ағылшын тілін жағдаяттық технологияны қолдану арқылы эксперименттік оқыту Қ.И.Сәтбаев атындағы ҚазҰТЗУ (Satbayev University) базасында ағылшын тілін меңгеру деңгейі В2 деңгейіндегі бакалавриаттың бірінші курс студенттері арасында жүргізілді. Мақалада техникалық жоғары оқу орнында кәсіби-бағдарлы шет тілінде білім беруді жүзеге асырудың шарттары мен принциптері берілген, сонымен қатар ситуациялық тапсырмалардың бірі егжей-тегжейлі сипатталған. Ұсынылған оқыту технологиясын тексеру жүргізілген эксперименттік топтардың 30 студентінен сұрау деректері ұсынылып, талданған. Алынған мәліметтерді педагогика ғылымының осы саласындағы басқа ғалымдардың еңбектерінде пайдалануға болады. Қорытындылар мақаланың соңында жинақталған.
ТЕХНИКАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ
Жарияланған October 2023
125
107
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Калкаева А.Б., Головчун А.А., . 2023. ТЕХНИКАЛЫҚ СТУДЕНТТЕРДІҢ МӘДЕНИЕТАРАЛЫҚ КОММУНИКАТИВТІК ҚҰЗЫРЕТТІЛІГІН ҚАЛЫПТАСТЫРУДАҒЫ ЖАҒДАЙДЫҚ ТЕХНОЛОГИЯ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 79, 3 (Жов 2023), 190–202. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.79.3.016.