Мақалада шет тілдерін белсенді оқытудың педагогикалық-психологиялық алғышарттары
қарастырылған. Қарқынды жаттығуда оқушылардың ойлауын белсендіретін логикалық жадтың
семантикалық компонентіне сүйенетін осындай жұмыс әдістерін табу керек. Осыған орай, қарқынды
жаттығу оқушыны арнайы ұйымдастырылған белсенді оқыту арқылы белсенді ойға бірінші сабақта
қосуды қарастырады. Ерікті назар аудару және материалды есте сақтау үшін қолайлы жағдайлар
жасалған. Эмоционалды-түсті, тұлғалық-маңыздылық жақсырақ есте қалатыны ескеріліп, материалды
презентацияның көрнекі-сезімдік және дерексіз-логикалық компоненттерінің үйлесуі есте сақтаудың
тиімділігіне ықпал етеді. Оқу материалын енгізудің бүкіл жүйесі бақыланатын сөйлеуді оқытуда
жүзеге асырылатын баспа мен репродукцияның дұрыс ұйымдастырылған кезектілігін көрсетеді.
Интенсивті оқытудың психогигиеналық әсері ерекше мәнге ие. Оқушының мүмкіндіктерін
жандандыру, дағдарысқа қарсы компенсаторлық психологиялық механизм болып табылады.
ШЕТ ТІЛДЕРІН БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ
Жарияланған August 2020
85
134
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
белсенді оқыту, оқыту психологиясы, шет тілдері, белсенді оқыту, тұлға, есте сақтау тиімділігі
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Р.Е. Дабылтаева, С.Б. Омарова, М. Бектурсын, . 2020. ШЕТ ТІЛДЕРІН БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 224–229. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.38.