Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ШЕТ ТІЛДЕРІН БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ

Жарияланған August 2020
Қайнар академиясы
Аңдатпа

Мақалада шет тілдерін белсенді оқытудың педагогикалық-психологиялық алғышарттары
қарастырылған. Қарқынды жаттығуда оқушылардың ойлауын белсендіретін логикалық жадтың
семантикалық компонентіне сүйенетін осындай жұмыс әдістерін табу керек. Осыған орай, қарқынды
жаттығу оқушыны арнайы ұйымдастырылған белсенді оқыту арқылы белсенді ойға бірінші сабақта
қосуды қарастырады. Ерікті назар аудару және материалды есте сақтау үшін қолайлы жағдайлар
жасалған. Эмоционалды-түсті, тұлғалық-маңыздылық жақсырақ есте қалатыны ескеріліп, материалды
презентацияның көрнекі-сезімдік және дерексіз-логикалық компоненттерінің үйлесуі есте сақтаудың
тиімділігіне ықпал етеді. Оқу материалын енгізудің бүкіл жүйесі бақыланатын сөйлеуді оқытуда
жүзеге асырылатын баспа мен репродукцияның дұрыс ұйымдастырылған кезектілігін көрсетеді.
Интенсивті оқытудың психогигиеналық әсері ерекше мәнге ие. Оқушының мүмкіндіктерін
жандандыру, дағдарысқа қарсы компенсаторлық психологиялық механизм болып табылады.

pdf (Рус)
Тіл

Рус

Дәйексөздерді қалай жазу керек

[1]
Р.Е. Дабылтаева, С.Б. Омарова, М. Бектурсын, . 2020. ШЕТ ТІЛДЕРІН БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУДЫҢ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ЖӘНЕ ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ АЛҒЫШАРТТАРЫ. Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 224–229. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.38.