Негізгі мазмұнға өту Негізгі шарлау мәзіріне өту Сайттың төменгі деректемесіне өту

Уважаемые пользователи! На нашем хостинге ведутся технические работы, на сайте могут быть ошибки. Приносим свои извинения за временные неудобства.

Абай атындағы ҚазҰПУ, Хабаршы, «Педагогикалық ғылымдары» сериясы

ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА БОЛАШАҚ ПЕДАГОГТАРДЫҢ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙЛАУЫН ДАМЫТУ

Жарияланған February 2023
Университет Туран
Аңдатпа

Педагогика және психология саласындағы отандық және шетелдік сарапшылар шығармашылық тұлғаны тәрбиелеу мен дамытудың қазіргі қоғам алға қойған қажеттілігі мен осы мақсатқа барлық кезеңдерінде нақты және мақсатты түрде жету үшін жағдайлар мен құралдардың жеткіліксіз дамуы арасындағы қайшылықтарды атап көрсетеді. білім беру. Педагогика мен психологияда қазіргі таңда оқушылардың жалпы шығармашылық белсенділігін, атап айтқанда, шығармашылық ойлауын дамытуды ынталандыратын оқу-тәрбие процесін ұтымды ұйымдастыру үшін қарқынды ізденіс жүргізіліп жатқаны кездейсоқ емес. Дегенмен, жалпы алғанда, шығармашылық ойлауды дамыту мәселесі әлі де теориялық және практикалық тұрғыдан жеткіліксіз шешілген мәселе болып қала береді. Бұл мәселенің күрделілігі шығармашылық ойлау қасиеттерінің сипатын да, көрінісін де анықтайтын сан алуан факторлардың көп болуымен түсіндіріледі. Дәл осы факторларды олардың өзара байланысында зерттеп, талдау шығарма-шылық ойлаудың негізгі сапаларын мақсатты түрде дамыту әдістерін анықтауға мүмкіндік ашады. Цифрлық қоғам – адамдардың өмір сүру жағдайына, олардың білімі мен еңбегіне, сондай-ақ ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы мемлекет, бизнес және қоғам арасындағы қарым-қатынасқа шешуші әсер ететін өркениет дамуының заманауи кезеңі. Мәдениеттің жаңа түрін қалыптастыру процесі заманауи университеттегі оқу процесін ұйымдастыру тәсілін жаңартуға негізделуі керек.

Цифрлық білім беру ресурсы педагогтарды алмастыра алмайды, бірақ ол мұғалімге қосымша материалдарды ұсынады, яғни сабақ мазмұнын ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың жаңа мультимедиялық мүмкіндіктерімен толықтыру, оқушылардың назарын ең маңызды оқу тақырыптарына аудару, егер қажет, оқушылардың зейінін зерттелетін көріністердің ерекшеліктеріне аудару, оны көрнекі түрде көрсету, сабақтың мазмұнын қоғамда таныстыру. болып жатқан өзгерістермен, өмір тәжірибесімен, оқушылардың пәнге деген қызығушылығымен және т.б. оқиғалармен байланысын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.

pdf (Eng)