Мақалада М. Х. Дулати атындағы Тараз мемлекеттік университетінің мысалында студенттер мен
түлектерді жұмысқа орналастыру мәселелері қарастырылады, оқуды аяқтағаннан кейін және
мамандығы бойынша жұмысқа орналасу кезінде кедергілер мен тосқауылдар тудыратын факторлар
талданады. Жас мамандардың сапасы, жұмысқа қабылдау ерекшеліктері туралы кадрлық үрдістер
саласындағы зерттеулер нәтижелері келтіріледі. Қалада жас мамандарды жұмысқа орналастыруды
басқару жүйесін үйлестіру, муниципалдық және жергілікті деңгейлерде жүзеге асырылады. Бұл
жұмыс талдау және болжау, маркетинг, бағдарламаларды әзірлеу, мотивация және бақылау процесін
қамтиды. Университет, бітіруші және жұмыс беруші арасында өзара жұмыс жасаудыдамыту үшін
басқару тұрақты негізде кәсіби мансапты реттеу, тағылымдамаларды, әлеуметтік әріптестікті жүргізу
арқылы жүзеге асырылады, сондай-ақ коммуникативтік және ақпараттық технологиялар
қолданылады.
ТҮЛЕКТЕРДІ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ: ТӘЖІРИБЕ, МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ ПЕРСПЕКТИВАЛАР (М. Х. ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІНЕН)
Жарияланған August 2020
70
132
Аңдатпа
Тіл
Русский
Кілтті сөздер
білім беру, жас мамандар, жұмысқа орналасу, кадрлық үрдістер, практикалық қабілет, жоспарлау, жұмыс беруші.
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
А.Б.Абдуалы Р.С. Амандосова Д.Д. Тумабекова, . 2020. ТҮЛЕКТЕРДІ ЖҰМЫСҚА ОРНАЛАСТЫРУ: ТӘЖІРИБЕ, МӘСЕЛЕЛЕР ЖӘНЕ ПЕРСПЕКТИВАЛАР (М. Х. ДУЛАТИ АТЫНДАҒЫ ТАРАЗ МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІНІҢ ТӘЖІРИБЕСІНЕН). Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 66, 2 (Сер 2020), 205–210. DOI:https://doi.org/10.51889/2020-2.1728-5496.35.