Мақала инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге арнайы педагогтардың дайындығын анықтау бойынша алынған нәтижелерді талдауға бағытталған. Арнайы педагогтардың инклюзивті дайындығы бойынша шет ел және отандық ғалымдардың теориялық зерттеулерінің талдауы негізінде инклюзивті білім беруді табысты енгізу үшін білікті арнайы педагогтардың басымды рөлі негізделеді және жоғары оқу орнында даярлау барысында инклюзивті бағдарланған кұзыреттіліктерді қалыптастыру қажеттіліктері анықталады. Арнайы педагогтардың мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеуге инклюзивті дайындығының деңгейін анықтау үшін авторлармен құрастырылған гайд-сауалнама бойынша арнайы педагогтардың дайындығын жүзеге асыратын Қазақстанның бес жоғары оқу орынының дефектология бөлімінің түлектеру арасында сауалнама ұйымдастырылды. Мақалада жоғары оқу орынындағы инклюзивті бағдарланған дайындықпен тәжірибеде жұмыс жасайтын арнайы педагогтардың қанағаттану деңгейін сипаттайтын, инклюзивті білім беру жағдайында жұмыс жасайтын түлектердің сауалнама нәтижелері көрсетілген. Алынған нәтижелер кейбір нәтижелерді құрастыруға және келтіруге мүмкіндік берді.
Мақала АР14870333 «Инклюзивті білім беру жағдайында мүмкіндігі шектеулі балаларды психологиялық-педагогикалық сүйемелдеу үшін арнайы педагогтарды даярлау» тақырыбында ҚР ҒЖБМ гранттық қаржыландыру аясында жазылды.