Авторлар қазіргі білім беру процесінің тұжырымдамалық негіздерін ұлттық хореографиялық өнер мен хореографиялық педагогиканың дамуы тұрғысынан қарастырады. Дәстүрлер мен рухани құндылықтарды жаңғырту арқылы әлеуметтік-мәдени векторды дамыту және ұлттық өнерді байыту қазіргі қазақстандық қоғамдағы басым бағыттарды белгіледі. Бүгінгі таңда дәстүрлі рухани мәдениет, білім және өнер адамы мен жас ұрпақтың санасын қалыптастырудың негізгі құралы болып табылады.
Зерттеу Қазақ биі және ұлттық хореография бойынша кадрлар даярлаудың педагогикалық құрамдас бөлігін қарастыруға негізделеді. Авторлар оқытудың әдістемелік мәселелері мен технологияларын, Қазақ биін оқытатын педагогтердің кәсіби құзыреттерін қарастырады, сондай-ақ Қазақстанның оқу орындарында кадрлар даярлау бойынша педагогикалық тәжірибені қорытындылайды. Жүргізілген зерттеу мен орындаушылық және педагогикалық тәжірибе негізінде кәсіби сахнада, хореографиялық ұжымдарда және өңірлердегі ұлттық бидің даму көрсеткіштері бар кадрларды даярлаудың негізі логикалық себептері, мәні мен маңыздылығы белгіленді. Бүгінгі таңда білім беру процесі жүйесіндегі өнерді танып-білу және оның әдіснамасын ғылыми негіздеу мақсатында кәсіби ортада педагогикалық теория мен практикаға жүгіну қажеттілігі туралы мәселелер жиі талқылануда.
Осылайша, әр түрлі терең пайымдаулар екі шындық туралы идеяны толықтырады және тереңдетеді – педагогика мен өнер, авторлар бұл ұғымдарды «хореографиялық өнер педагогикасы» және «хореографиялық педагогика» деп санайды, бұл негізінен хореографиялық өнер саласындағы ғылыми ойды дамытудың негізгі міндеті болып табылады.