Мақалада жасөспірімдердің кәсіби өзін-өзі анықтауын психологиялық-педагогикалық қамтамасыз ету мәселесі талданады. Болашақ мамандықты таңдау адам дамуының маңызды кезеңі және бұл өте сезімтал кезең. Мамандық таңдау колледжде/университетте оқу және одан кейінгі кәсіби қызмет кезеңіндегі өмірге айтарлықтай әсер етеді. 1 курс студенттеріне сауалнама жүргізілді. Барлық студенттермен кәсіптік бағдар беру жұмыстары жүргізілгенімен оның тиімділігі төмен екендігі туралы ақпарат алынды. Бұл құбылыстың себептері анықталды. Жасөспірімдердің кәсіби өзін-өзі анықтауын қолдауды ұйымдастырудың әдістемелік аспектілері талданды. Жасөспірімнің бар мамандықтар туралы хабардарлығын арттыру оның кәсіби дүниетанымын кеңейтіп, таңдауын саналы түрде жасауға мүмкіндік береді. Тұлға қабілеттерінің психодиагностикасына ерекше рөл берілуі керек. Олар болашақ мамандықты анықтамайды, бірақ оны сәтті меңгеруге мүмкіндік береді. Болашақ мамандықты таңдауда мотивация мен ерік-жігер басты рөл атқарады. Жасөспірімдерге кәсіби бейімділіктердің тұрақсыздығы тән болуы мүмкін екенін есте ұстаған жөн. Талқылау барысында жасөспірімдердің болашақ мамандықты таңдауда жіберетін негізгі қателері айқындалады.
БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ
Жарияланған July 2023
184
113
Аңдатпа
Тіл
Русский
Дәйексөздерді қалай жазу керек
[1]
Аплашова А.Ж., Аяпбергенова Г.С., Рамазан Р.Б., . 2023. БІЛІМ БЕРУ ҮРДІСІ ЖҮЙЕСІНДЕГІ ЖАСӨСПІРІМДЕРДІҢ КӘСІБИ ӨЗІН-ӨЗІ АНЫҚТАУЫН ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ-ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚОЛДАУ. Абай атындағы ҚазҰПУ Хабаршысы. Педагогика ғылымдары сериясы. 78, 2 (Лип 2023), 270–277. DOI:https://doi.org/10.51889/2959-5762.2023.78.2.029.